رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به عراق از مراکز درمانی و روند فعالیت‌های بهداشتی و درمانی هلال احمر بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر انجمن سیمان گفت: عرضه سیمان در بورس باعث شد این صنعت که طی سال های گذشته هیچگاه تا این حد شفاف نبوده، امروز روند معاملات آن برای همه قابل نظارت باشد.
سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر روند برگزاری کنکور در چند روز گذشته هیأتی را در سازمان سنجش مستقر کرده است.
معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان که برای نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عربستان به‌سر می‌برد، جویای احوال حجاج ایرانی شد.
سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان مشاور خود در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب کرد.
رشت - رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تغییر کاربری‌ها در اراضی باغی کاهش پیدا کرده است، گفت: تغییر کاربری باغات چای با نظارت متولیان امر و تشکیل کمیسیون‌های مربوطه صورت می گیرد.
سخنگوی دولت صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، در جریان روند احیای دریاچه ارومیه قرار گرفت و از وضعیت این دریاچه به صورت میدانی نظارت کرد.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی درباره روند بررسی ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان در این هیئت داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در خوی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
قائم مقام سابق وزارت صمت گفت: شورای رقابت می‌تواند طبق معیارهای مد‌نظر خود برای ایجاد یک بازار رقابتی بر معاملات خودرو در بورس نظارت داشته باشد و حتی در صورت لزوم مصوباتی هم اعمال کند تا اگر ایرادی در روند بازار وجود دارد، برطرف شود.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش گفت: اگر با این روند مصرف بنزین را ادامه بدهیم، نیمه دوم سال آینده به یک وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم.
تحقیقات اولیه پرونده باید توسط ضابطان قضایی انجام شود، حال اینکه اگر مقام قضایی ضابط را در هنگام تشکیل پرونده قضایی به درستی هدایت نکند، مسیر رسیدگی به پرونده قضایی تشکیل شده تا فرایند رسیدگی در دادگاه تجدید نظر در مسیر صحیح خود پیش نخواهد رفت.
کارشناس مسئول اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:نمونه خون از «ارس» پلنگ باغ وحش مشهد گرفته شده و روند درمانی این پلنگ ۱۰ ساله از امروز شروع شده است.
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.
دانشمندان موفق شدند با کمک حسگر تشخیص نور جدید راهی برای نظارت بر روند درمان‌های مبتنی بر نور در بیماران سرطانی یافته و آن را تسریع بخشند.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر گفت: مجلس بر روند اجرای قوانین از جمله قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نظارت دارد و به طور مکرر به دستگاه‌های مختلف تذکرات جدی را داده است.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ