علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
از زمانی که زین‌الدین زیدان در 27 مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد، او را کمتر در تیتر اخبار و مکان‌های عمومی دیده‌ایم.
ابراهیم شکوری، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، در قامت رییس کمیته آموزش فدراسیون فعالیت‌های جالبی را پشت سر می‌گذارد.
این مستند پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت می‌کند.
مستند این یک اعتراض است، پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز بر روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت را می‌کند.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
یک گام مشترک برای حمایت از فعالیت‌های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور برداشته شد تا ایران از ظرفیت دانشی و تخصصی این افراد بیشتر برخوردار شود.
امارات و روسیه به طور یکسان به نهادهای رسمی اطلاعاتی متکی نیستند بلکه بیشتر به اطلاعات غیررسمی شبکه‌های اطلاعاتی وابسته‌اند؛ بنابراین نه‌تنها روابط رسمی نهادی میان سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و همتایان اماراتی‌اش مهم است بلکه روابط شخصی استراتژیک به همگام‌سازی فعالیت‌های روسیه و امارات در سایه کمک کرده است.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: افزایش روند جذب داوطلبان براساس توسعه فعالیت‌های اجتماع‌محور، اولویت برنامه‌های امسال هلال‌احمر است
شبکه المیادین گزارش داد که فعالیت های فرودگاه بین المللی پس از سه روز توقف در نتیجه تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به وضعیت عادی بازگشته است.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن مقایسه فعالیت‌های این مدیریت با دوره‌های گذشته از فعالیت بی‌سابقه لرزه‌نگاری در سال جاری خبر داد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف باشند.
مجری طرح توسعه میدان نفتی یادآوران گفت: انتظار می‌رود با اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری میدان مشترک یادآوران توسعه یابد و ظرفیت تولیدش به ۴۲ هزار بشکه در روز برسد.
انجام کار‌هایی که برایتان خوشایند و لذت‌بخش است می‌تواند روشی طبیعی برای کاهش استرس و یافتن شادی باشد و در عین حال، این فعالیت‌ها می‌توانند جزء کار‌های روزمره و عادی زندگی ما باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد می‌توانند مدارس پیشرو در ایجاد الگوی تحول باشند.
معاونت پرورشی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی، به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اردویی، مشاوره‌ای و مددکاری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
به نظر می‌رسد یک جریان و فعالیت عجیب به دنبال ابطال مصوبه حمایتی دولت از استارتاپ‌های بیمه با سو استفاده از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی است.
اصفهان- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:این معاونت در رویکرد جدید به شناسایی حدود ۱۵مشکل در این حیطه پرداخته و لازم است که فعالیت‌های پرورشی از حالت نمایشی و کم خاصیت خارج شود.
مسیح علی‌نژاد که فعالیت‌های تحریم‌طلبانه زیادی علیه ایران داشته، چهارشنبه‌شب طی دادخواستی به فیفا، خواستار «اخراج» تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ