دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اتفاقات پرحاشیه نخستین تمرین تیم نکونام واکنش نشان داد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کام مردم در ابتدای سال تلخ شد و افزایش قیمت خودرو منجر به کاهش ارزش پول ملی شد.
اصفهان-جوش و خروش رودخانه شور و پیوندش با زاینده‌رود جان دوباره در کالبد خشک گاوخونی دمید تا این ماوای پرندگان مهاجر با رقص فلامینگوها جلوه‌ای از بهشت را در دل کویر ترسیم کند اما آب دریغ شد.
قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.
یکی از مهمترین گلایه‌های مسافران نوروزی در سفر به استان‌های مختلف از جمله استان سمنان گرانی ارائه خدمات از سوی تاسیسات گردشگری و اقامتی مانند بومگردی‌ها بود.
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
روز گذشته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه گفت که سه روز پیش سفیر عراق در تهران به وزارت خارجه فراخوانده شده است
نقدعلی افزود: آقای رئیس جمهور، چرا باید فروش نفت و میعانات که در این شرایط تحریم به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است، تاثیرش را بر سفره مردم نگذارد؟ این اسکنجبین رونق و فروش نفت و دیپلماسی اقتصادی با همسایگان را زهر بی تدبیری و عدم قاطعیت به کام مردم تلخ کرده است.
سارقین شیرینی جام‌جهانی را به کام استرلینگ تلخ کردند و حالا مشخص نیست که او چه زمانی به قطر و ادامه رقابت در این تورنمنت برخواهد گشت.
گراهام آرنولد با مشت‌هایی گره کرده پس از صعود فریاد پیروزی سر داد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
قهرمانی در فینال ام‌ال‌اس به کام گلر لس‌آنجلس اف‌سی حسابی تلخ شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
بعد از باخت تلخ در هفته گذشته، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن در دیداری حساس به رقابت پرداختند.
لوئیز سوارز که برای بازی با ایران در اتریش حضور دارد، تماشاگر شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.
تبریز- مشکلات سرمایه در گردش و نبود نقدینگی کام فعالان صنایع شیرینی و شکلات آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را که پایتخت شیرینی و شکلات ایران بوده، تلخ کرده است.
دهدشت_ برداشت بی رویه آب رودخانه و تغییر مسیر جریان، هزاران ماهی را در کهگیلویه به کام مرگ کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ