مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نحوه دریافت مجوز و فعالیت ون‌کافه‌ها و خودروهای غذا در شهر تهران را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه حمید سجادی اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی قادر به ادامه فعالیت به عنوان وزیر ورزش نیست، رئیس جمهور از بین گزینه‌هایش، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی امروز شنبه شرایط دریافت یارانه مجدد این گروه ها را اعلام کرد.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فعالیت تروریست‌های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.
لیورپول که این روزها شرایط خوبی ندارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت گسترده‌ای نداشت. جیمی کاراگر می‌گوید خرید چند ستاره بزرگ در تابستان برای قرمزهای آنفیلد الزامی است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با بهبود وضعیت شبکه گاز و فراهم شدن شرایط همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی استان بار دیگر به مدار فعالیت بازگشتند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با بهبود وضعیت شبکه گاز و فراهم شدن شرایط همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی استان بار دیگر به مدار فعالیت بازگشتند.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
مطالعات جدید نشان داده اند که عصاره زیزیفورا دارای فعالیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی در شرایط آزمایشگاهی است. به گفته برخی از محققان، تیمول، پولگون و پیپریتن موجود در کاکوتی مسئول فعالیت آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی آن هستند.
سازمان بنادر کویت از توقف فعالیت سه بندر مهم در این کشور به علت شرایط نامساعد جوی خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای خود را برای فعالیت در شرایط آلودگی رادیواکتیوی آماده کرده است.
هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه‌های مذکور موافقت کرد.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
باقری در پایان با بیان اینکه «بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی گذشته به صورت مشروط، برای ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ منعی وجود ندارد»، گفت: از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ