«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
در نشست مدیران ارشد ارتباطات نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در کشور اردن، فعالیت کانون‌های سازمان جوانان و خانه‌های هلال یکی از مهمترین مسیرهای جذب داوطلبان در هلال‌احمر ایران عنوان شد
دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
رئیس کمیته امداد گفت: همزمان با عید سعید فطر ۵۰ هزار پایگاه در سراسر کشور آماده دریافت زکات فطریه و کفاره شهروندان است.
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع ۸۰ هزار نفر فعال بوده و به مردم خدمات امدادی ارایه کردند.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: ۱۳۱ کارگاه تولیدی و حمایتی تحت نظر بهزیستی در کشور فعالیت دارند که ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: تعداد کانون‌های تشکیل شده در سازمان جوانان از نظر کمی و کیفی قابل‌توجه است و درمجموع ۱۵ هزار و ۲۳۸ کانون در کشور فعال‌اند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد بازار حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته با تلاش ۱۶۹۴ مجموعه دانش‌بنیان رونق گرفت.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که به خاطر کاهش خرید مردم و بالا رفتن تورم فعالیت ۲۵۰ هزار شرکت در انگلیس در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار روانشناس و مشاور، مجوز فعالیت دارند.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار نفر روانشناسان و مشاوران مجوز فعالیت دارند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در استان خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۱ هزار مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ