یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
حسینعلی شهریاری در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا هشدار داد.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
در روزهای اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.
حجت الاسلام حسین جلالی درباره نامه نمایندگان مجلس به قوه قضائیه می‌گوید: بنده یک نامه‌ای را امضا کردم، اما شنیدم نامه دومی نوشته و امضا شده است و آن نامه‌ای که مطرح شده به امضای نمایندگان و غیرنمایندگان رسیده و بیرون از مجلس شورای اسلامی منتشر شده جعلی است.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟
عباس عبدی به تکذیب نامه نمایندگان مجلس دریاره اعتراضات واکنش نشان داد.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نامه ۲۴۵ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور را قرائت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستاییان شدند.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اغتشاشگران با عنوان داعشی‌های داخلی نام برد و گفت: این افراد نیز همانند داعشی‌ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می‌کنند و اگر به آن‌ها فرصت و میدان دهیم در همه حوزه‌ها با همین رویکرد اقدام خواهند کرد و مانند داعشی‌های سوری و عراقی حتی از خارج نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود نیرو جذب خواهند کرد.
سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جو بایدن درباره توافق احتمالی با ایران در خصوص رفع تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خودرو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خودرو در روزهای آینده بورس است.
جناب آقای رئیس جمهور، با وجود اختلافات موجود بر سر نسبت دندانپزشک به جمعیت، متاسفانه تمام سناریوهای مطرح شده از سوی نهادهای مختلف نشان دهنده کمبود شدید نسبت دندانپزشک به جمعیت کشور در مقایسه با سرانه سال ۲۰۱۸ کشورهای منطقه و کشورهای پیشرو در نظام سلامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ