سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین نامه ای لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
طی تصمیمی از سوی آرش میراسماعیلی محدودیت حضور سایر ورزشکاران در رشته جودو لغو شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
وزارت اطلاع رسانی سوریه از لغو مجوز فعالیت شبکه انگلیسی بی بی سی در این کشور به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای خبر داد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
با رای شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از ۴۳ روز فعالیت خود را از سر گرفت.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود خواستار چاره اندیشی برای نفی ظلم علیه زنان چه در خانواده ها و چه در جامعه شده بودند، تصریح کرد: ایشان معتقدند که برای حمایت از زنان باید چاره اندیشی کرد و همچنین باز گذاشتن عرصه برای فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بسیار مهم است.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
وزارت امور خارجه قطر همچنین اعلام کرد که زنان و دختران با فعالیت در سازمان‌های غیردولتی داخلی و خارجی در ارائه کمک‌های بشردوستانه به نیازمندان همکاری می‌کنند.
با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۱ لغو شد.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ