آئین امضای اسناد همکاری دوجانبه میان ایران و کنیا در حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
نام خلیج فارس در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای روسیه چندان قطعی و پذیرفته بوده است که در "سند امنیت دسته جمعی روسیه برای منطقه" که در سال ۱۳۹۸ ارائه شد و یک طرف اصلی آن کشور‌های عرب همسایه ما در منطقه هستند نیز بار‌ها از عنوان خلیج فارس استفاده شده است
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
در سفر رئیس‌جمهور به منطقه آمریکای لاتین، چندین سند همکاری در حوزه‌های مختلف بین مقامات ایرانی و ۳ کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کانادا به امضا خواهد رسید.
همزمان با شنیده شدن صدای آژیر خطر در مناطق مختلف اوکراین، صدای انفجارهایی هم در کی یف به گوش رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چندین سند همکاری توسعه تعاملات و تجارت با اندونزی فردا امضا می‌شود.
شبکه تلویزیونی جهانی بی بی سی گزارش داد چندین سند محرمانه آمریکا ارتباطات خصوصی مربوط به گوترش و معاونش را توصیف می‌کنند. این اسناد حاوی مشاهدات صریح گوترش در مورد جنگ در اوکراین و تعدادی از رهبران آفریقایی است.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: تاکنون سند همکاری‌ جامع و راهبردی میان ایران- عراق نداشتیم که در دوران حکومت السودانی از هر زمان دیگری برای امضای چنین توافقی مناسب‌ است.
رسانه های آمریکایی امروز از کشف چندین سند محرمانه در منزل مسکونی «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا خبر می دهند.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
رویترز در خبری فوری اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک پایگاه هوایی در شهرک واینر نویشتات در اتریش، یک نظامی کشت شده و چندین نفر دیگر زخمی شده اند.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان از باقی ماندن چندین دستگاه خودرو زیر آوار ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.
وزارت دفاع تایوان با صدور بیانیه ای از نقض حریم هوایی این جزیره در منطقه شرق تنگه تایوان از سوی چند فروند جنگنده مهاجم خبر داد.
وزارت ورزش که اعلام کرده بود صرفا انجمن آمادگی جسمانی را از فدراسیون همگانی جدا کرده، در تازه‌ترین اقدام بدون مصوبه‌ای قانونی چندین انجمن دیگر با ماهیت مستقل را از این فدراسیون جدا کرد. با این شرایط دیگر فدراسیونی با مفهوم ورزش همگانی وجود ندارد
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.
نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ