سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره جعل سند اراضی ملی در شهرستان تالش خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری جاعل اسناد مالکیت خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای که با جعل سند مالکیت یک قطعه زمین در شمال تهران را به مبلغ ۱,۰۰۰ میلیارد ریال قصد فروش داشت خبر داد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردارحرفه ای که با پخش چک و تراول جعلی ۴۵ میلیارد ریال پول شویی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ متهم که با جعل عنوان پلیس اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت می‌کردند، خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری ۱۳ میلیارد ریالی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر که با ترفند مبادله ارز در فضای سایبری از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو‌های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رساندند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند ۱۳ نفری جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: این باند ۸۱ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ