شبکه تلویزیونی جهانی بی بی سی گزارش داد چندین سند محرمانه آمریکا ارتباطات خصوصی مربوط به گوترش و معاونش را توصیف می‌کنند. این اسناد حاوی مشاهدات صریح گوترش در مورد جنگ در اوکراین و تعدادی از رهبران آفریقایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره‌شمالی از ورود هوایپمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی این کشور خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور اقدامات لازم برای مقابله با جاسوسی آمریکا را در پیش خواهد گرفت.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت که سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور هنوز نامشخص است.
بنا به گفته این نهاد، برنامه ویروسی که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اپل نصب می‌شده از حفره‌های امنیتی نرم‌افزاری آسیب‌پذیر سوءاستفاده می‌کرده است.
یک مقام ارتش چین از آمریکا خواست به قوانین بین‌المللی مربوط به حریم هوایی و دریایی کشورها احترام بگذارد.
یک منبع امنیتی در استان الانبار از پرواز پهپاد جاسوسی آمریکا در ناحیه نزدیک به خاک سوریه خبر داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که پرواز پهپادهای آمریکایی در حریم هوایی عراق سؤال برانگیز است.
دولت آمریکا با هشدار به کره شمالی، از این کشور خواست تا پرتاب نخستین ماهواره جاسوسی خود را لغو کند و تاکید کرد که پیونگ‌یانگ می‌تواند با این پروژه، برنامه موشکی بالستیک خود را ارتقا دهد.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
دفتر رئیس‌جمهور کره‌ جنوبی اطلاعات فاش‌شده وزارت دفاع آمریکا درباره این کشور و جاسوس واشنگتن از سئول را رد کرد.
این گروه همچنین وارد خاک ناتو شد و در ماه فوریه مخفیانه با «رابط‌های ترکیه‌ای» در تلاش برای دریافت سلاح برای جنگ در اوکراین ملاقات کرد؛ اما مشخص نیست که آیا آنها توانستند به تسلیحات دست پیدا کنند یا خیر؟ اما همچنین بخشی از این اسناد نشان می‌دهند که کشور مالی در غرب آفریقا به‌عنوان یک جایگاه دریافت تسلیحات از ترکیه مطرح بوده است. در این اسناد از قول یکی از کارمندان واگنر نقل شد که این شرکت بیش از ۱۶۴۵پرسنل در مالی دارد.
چین تأکید کرد که آمریکا با توسل به بهانه دروغین «امنیت ملی»، به‌دنبال حفظ «هژمونی خود در فضای سایبری است.»
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا در زمینه توسعه و به کار گیری موشک های کروز پیش قدم بوده است.
اظهارنظر مقام‌های آمریکایی و کانادای درباره اشیاء پرنده و ناشناس، از هشت روز قبل با اقدام واشنگتن در سرنگونی «بالن چینی» آغاز شد؛ بالنی که به ادعای آمریکایی‌ها برای جمع آوری اطلاعات وارد حریم هوایی آمریکا شده بود، اما چین اعلام کرده که این بالن، بالن هواشناسی بوده و اشتبا‌ها وارد حریم هوایی آمریکا شده بود.
کربی گفت که آمریکا نمی‌داند که این شیئ که امروز سرنگون شده متعلق به دولت بوده یا اینکه شخصی بوده است. این مقام کاخ سفید گفت: «ما هدف کامل را نمی‌دانیم و پنتاگون جزئیات را امروز منتشر خواهد کرد».
آمریکا با تائید شناسایی بالن جاسوسی چین گفته است که در حال حاضر سرنگونی آن در دستور کار قرار ندارد.
زلنسکی اعلام کرد که در کیف با برنز رئیس سیا ملاقات کرده است.
گوگل باید ۳۹۱.۵ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهاماتی از سوی ۴۰ ایالت آمریکا بپردازد. شرکت آمریکایی مذکور به طور غیرقانون موقعیت مکانی کاربران را ردیابی کرده است.
آمریکا یک ماهواره محرمانه جاسوسی را از ایالت کالیفرنیا به فضا پرتاب کرد.
سی‌آی‌اِی ادعا کرده است که چین مظنون به طرح‌ریزی برای تسخیر تایوان است.
سازمان جاسوسی آمریکا در هشدار به تل‌آویو اعلام کرد، حزب الله خود را برای اقدام نظامی علیه اسرائیل آماده می‌کند.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ