مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آئین امضای اسناد همکاری دوجانبه میان ایران و کنیا در حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار شد.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم ۱۷ ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
در سفر رئیس‌جمهور به منطقه آمریکای لاتین، چندین سند همکاری در حوزه‌های مختلف بین مقامات ایرانی و ۳ کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کانادا به امضا خواهد رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چندین سند همکاری توسعه تعاملات و تجارت با اندونزی فردا امضا می‌شود.
توافق‌نامه‌های همکاری به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو میان معاونت علمی ریاست جمهوری با چندین شرکت نفتی بزرگ به منظور توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان نفت و گاز به امضا رسید.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: تاکنون سند همکاری‌ جامع و راهبردی میان ایران- عراق نداشتیم که در دوران حکومت السودانی از هر زمان دیگری برای امضای چنین توافقی مناسب‌ است.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
فارس نوشت: آیا امضای چنین بیانیه‌ای دون شأن جایگاه علم و دیانت و فقاهت نیست. بازیچه شدن به دست جریانات سیاسی ورشکسته‌ای که امروز عریان‌تر از هر روز در دام دشمنان دین و دنیای مردم ایران افتاده‌اند؟!.
رحیمی با بیان اینکه چنین بیانیه‌هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند گفت: من با این جریان واقعا همکاری نکردم، ولی انتظاردارم همکارانم در راستای مواردی که تضعیف‌کننده منافع عمومی هستند قدم برندارند و در این زمینه اتحاد و هماهنگی را داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.
اعضای تیم استقلال بعد از دیدار سوپرجام به استراحت چندین روزه خواهند پرداخت.
دوحه و آستانه در جریان سفر امیر قطر به قزاقستان چندین توافقنامه همکاری به امضا رساندند.
وزیر صنعت و فناوری های پیشرفته امارات در سفر خود به توکیو چندین توافقنامه همکاری با ژاپن امضا کرد.
در شمال شرق لندن درون ساختمان با نمای بتنی ساده چندین نفر با سخت کوشی در حال بریدن، دوخت و طراحی مجدد یونیفورم‌های اعضای خاندان سلطنتی و کارکنان دربار بریتانیا در دوره تازه کنونی هستند.
ساخته برایان دی‌پالما فاصله قابل ملاحظه‌ای با آثار درخشان این فیلمساز دارد؛ اما همچنان با اثری مواجه هستیم که می‌توان دید و امضای دی‌پالما را پای آن مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ