سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد در یک‌سال اخیر تعلیق و اخراج اساتید از دانشگاه‌ها ادامه دارد و فرآیند استخدام برخی از اساتید رشته‌های علوم انسانی با مشکل مواجه شده است.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دلیل به تعویق افتادن نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی و تل آویو در مراکش را گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری عنوان کرد.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
با اعلام برخی از منابع حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا، سالم الدوسری با محرومیتی سه جلسه ای روبرو خواهد شد.
مکمل‌های ضد پیری به کند کردن برخی از علائم پیری کمک می کنند که حتی ممکن است با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نباشند.
برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: مسابقات گرند اسلم میانبری برای رسیدن به سهمیه المپیک است، اما با توجه به مشکلات مالی، ناچار به خط زدن برخی نفرات هستیم.
این حقوق‌دان می‌گوید: «مسئله اینجاست که در جریان اعتراضات اخیر برخی دانشگاه‌ها تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در جریان این اعتراضات شرکت کرده بودند، بعضا از ورود به دانشگاه ممنوع یا آن‌ها را تعلیق کنند. این بخش ارتباط مستقیمی با فرمان عفو رهبری پیدا نمی‌کند. در واقع این دانشجویان در دستگاه قضا متهم نشدند و خود دانشگاه‌ها درباره آن‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند. در نتیجه این دانشجویان مشمول عفو نمی‌شوند و برای حل مشکل آن‌ها باید به شیوه دیگری عمل کرد».
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
وزارت امور خارجه سوریه تصمیم آمریکا در تعلیق موقت برخی تحریم ها علیه این کشور را گمراه کننده برشمرد.
آمریکا مدعی شده که برخی تحریم‌های سوریه را تعلیق می کند تا امکان انجام معاملات برای امدادرسانی به زلزله زدگان را فراهم کند.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ کند؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند؛ اما FIVB، هیچ شباهتی به FIFA ندارد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
اتحادیه اروپا مالک توییتر را به علت تعلیق حساب کاربری برخی از روزنامه‌نگارن تهدید به تحریم کرد.
برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.
«حامد بیدی»، مدیرعامل سامانه کارزار و کارشناس فضای مجازی گفت: «ما یک طرح صیانت داریم و یک رویکرد صیانت‌گری. طرح صیانت به دلیل اعتراض‌های مردمی تا امروز تعلیق شده و شکست آن موفقیتی بزرگ برای جامعه مدنی است؛ اما این شکست ربطی به رویکرد صیانت‌گری ندارد و به نظر می‌رسد حامیان صیانت پس از تجربه طرح صیانت یاد گرفته‌اند در خفا آن را انجام دهند و اتفاقاتی که در‌حال وقوع است، در برخی ابعاد بسیار بزرگ‌تر از طرح صیانت است و صیانت‌گری همچنان ادامه دارد».
مصباحی‌مقدم گفت: با تعلیق شش‌ماهه تحریم‌ها کدام سرمایه‌گذار خارجی حاضر است بیاید در ایران سرمایه‌گذاری کند؟، گرچه حتی همین تعلیق تحریم‌ها و برداشتن برخی از آن‌ها ممکن است گشایش‌هایی به وجود آورد، اما مردم تصور نکنند که در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران پرسپولیس و توهین به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفت: تا فوتبال ما تعلیق نشود برخی اتفاقات ریشه کن نخواهد شد.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
کشتی آرای یادآور شد: کاهش قیمت سکه و طلا باعث شد تا امروز شاهد افت حباب سکه باشیم. به گونه ای که دیروز هر قطعه سکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارای حباب بود ولی امروز حباب سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ