نام خلیج فارس در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای روسیه چندان قطعی و پذیرفته بوده است که در "سند امنیت دسته جمعی روسیه برای منطقه" که در سال ۱۳۹۸ ارائه شد و یک طرف اصلی آن کشور‌های عرب همسایه ما در منطقه هستند نیز بار‌ها از عنوان خلیج فارس استفاده شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
کاپیتان تیم ملی بانوان هاکی روی یخ گفت: رمز موفقیت هاکی روی یخ بانوان در مسابقات بازی‌های آسیایی، اتحاد و خواستن بود.
مربی و بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران ابراز امیدواری کردند پیروزی های این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داشته باشد.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
مجلس سنای آمریکا با اکثریت قاطع آرا به لغو مجوزهای جنگ عراق رأی مثبت داد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
بودجه نظامی ۸۵۸ میلیارد دلاری آمریکا به تصویب مجلس سنای این کشور رسید و برای تبدیل شدن به قانون نیازمند امضای رئیس جمهور است.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه نقض حقوق بشر شد.
سنای فرانسه قطعنامه ای را تصویب کرد که به موجب آن جمهوری آذربایجان به دلیل حملات علیه ارمنستان در سپتامبر سال ۲۰۲۲ مورد تحریم پاریس قرار گرفت.
دموکرات‌های آمریکایی توانستند با کسب ۵۰ کرسی، جمهوری‌خواهان را با ۴۹ کرسی شکست دهند و کنترل این مجلس کنگره آمریکا را به دست بگیرند.
با پیروزی دموکرات‌ها در آریزونا و کشیده‌شدن انتخابات در ایالت جورجیا به دور دوم، عملا نتیجه نهایی انتخابات سنای آمریکا در ۱۵ آذر مشخص خواهد شد.
سردار سنایی راد گفت: نظام از دست نرفته، اما ضربه خورده‌ایم، به فرمایش مقام معظم رهبری برخی فرزندان نظام هستند، اما این‌ها کنار دست لیدر‌هایی آمدند که می‌خواستند سری به تن نظام نباشد و از این موضوع ابزاری برای کشته سازی بسازد.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
یکی از کمیته‌های سنای آمریکا در واکنش به تصمیم اخیر اوپک‌پلاس مبنی بر کاهش عرضه روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای نفت، لایحه‌ای را تصویب کرد.
پس از مجلس دوما، امروز سنای روسیه نیز اسناد و پیش‌نویس قانونِ الحاق چهار منطقه جدید در شرق اوکراین به این کشور را تصویب کرد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا لایحه‌ای را برای افزایش حمایت از تایوان ارائه کرد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
دفاع جانانه و پرشور سخایی از مصدق باعث شد دشمنان زیادی پیدا کند اما در عین حال، به ملی گرایان و اعضاء دولت مصدق نزدیک شد. مصدق او را به ریاست گارد محافظان مجلس شورای ملی منصوب کرد. وی در این سمت نقش مؤثری در حفاظت از جان مصدق در مجلس در برابر مخالفان و منتقدان ایفا کرد.
بر اساس نتایج رای گیری، سنای آمریکا با اکثریت آراء، پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را تصویب کرد.
مجلس سنای آمریکا با پیوستن فنلاند و سوئد به پیمان ناتو موافقت کرد.
طبق برنامه‌ای که بانک مرکزی در دستور کار قرار داده است، اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی در راستای مهار تورم کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ