روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عارف رستمی گزینه نخست پاکو خمس برای حضور در خط حمله است.
منابع خبری از حمله پهپادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
منابع خبری از حمله پهپهادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
تمرینات تیم فوتبال سپاهان از صبح امروز در مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان با حضور همه بازیکنان تیم آغاز شد.
جواد نکونام مثل دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی از کوین یامگا در خط حمله استقلال استفاده کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
روزنامه کیهان درباره حسن روحانی نوشت: کارنامه فاجعه‌بار او با لفاضی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود.
رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر به باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا تاخت و گفت که شکایت آنها از روی حسادت و برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسلوناست.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
روزنامه جوان در مطلبی جدید علی کریمی را دروغگو و سلطنت طلب خوانده است.
روزنامه ایران درباره مولوی عبدالحمید نوشت: اینکه ایشان با چه مبنایی سرزمین‌های مقدس فلسطین و قسمت غربی قدس شریف را به رژیم صهیونیستی می‌بخشند معلوم نیست، ولی بر این باور هستیم که این امر، باور اهل سنت ایران زمین نیست.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
روزنامه همشهری در تازه‌ترین شماره‌اش از درخواست علی دایی برای آزادی معترضانی که زندانی شده‌اند انتقاد کرده است.
منابع آگاه در گفتگو با المیادین، ادعای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز را در خصوص تهدید سردار قاآنی مبنی بر حمله زمینی به خاک عراق تکذیب کردند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه در نبردهای شرق این کشور خسارات های زیادی را محتمل شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر نارضایتی‌اش از برگزاری جام جهانی 2022 در وسط فصل را اعلام کرد.
رسانه‌های محلی اوکراین امروز(یکشنبه) از به صدا درآمدن دوباره آژیر حمله هوایی در سراسر این کشور خبر دادند.
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ