ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
وزیر اطلاعات گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی بر اساس «مصوبات شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های تنظیم در قوه قضائیه» موارد مربوط به امنیت روانی در فضای مجازی را پیگیری می‌کنند.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
آئین امضای اسناد همکاری دوجانبه میان ایران و کنیا در حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار شد.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
همزمان با شنیده شدن صدای آژیر خطر در مناطق مختلف اوکراین، صدای انفجارهایی هم در کی یف به گوش رسید.
بلاتکلیفی چندین فدراسیون؛ هرج و مرج به‌تمام معنا در ورزش ایران
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چندین سند همکاری توسعه تعاملات و تجارت با اندونزی فردا امضا می‌شود.
بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند.
نیروهای امنیتی روسیه امروز چندین نارنجک دستی را داخل یک کیسه در ساختمان سفارت سوئیس در مسکو پیدا کردند.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
رسانه های آمریکایی امروز از کشف چندین سند محرمانه در منزل مسکونی «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا خبر می دهند.
یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی موفق به ثبت چندین دستاورد علمی در زمینه فرآورده‌های زنبور عسل شد.
رویترز در خبری فوری اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک پایگاه هوایی در شهرک واینر نویشتات در اتریش، یک نظامی کشت شده و چندین نفر دیگر زخمی شده اند.
رسانه ها از وقوع چندین انفجار و تیراندازی در منقطه «پل سفید» در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع چندین انفجار در منقطه «پل سفید» واقع در حوزه ششم شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
هنوز مصدومیت این هافبک باتجربه و تکنیکی ایران به طور کامل برطرف نشده است. او در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل تونس هم با بانداژ دست چپ به میدان رفت و به نظر می‌رسد برای مسابقه با انگلیس هم چنین شرایطی داشته باشد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان از باقی ماندن چندین دستگاه خودرو زیر آوار ساختمان متروپل در آبادان خبر داد.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.
وزارت دفاع تایوان با صدور بیانیه ای از نقض حریم هوایی این جزیره در منطقه شرق تنگه تایوان از سوی چند فروند جنگنده مهاجم خبر داد.
این ایده که پیشرفت به تنهایی می‌تواند معنای نهایی را برای‌مان فراهم کند در نهایت پوچی و خالی بودن را به همراه دارد. در چنین شرایطی هر قدم بعدی سراب دیگری در بیابان خواهد بود که به محض نزدیک شدن به سرعت ناپدید می‌شود یک تکنیک بی‌پایان متافیزیکی حواس پرتی.
معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رفع اختلاف نظر و توافق میان سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه‌های مسافری و شرکت برق منطقه‌ای و برنامه ریزی برای حل مشکل چندین ساله خبر داد.
«مهدی حسین‌دوست» دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: «حال اگر بنا بود سؤالات کنکور با تکنیک‌های کوتاه تست‌زنی حل شود، نباید چندین هزار نفر به درصد‌های عالی دست پیدا می‌کردند؟ با نظرسنجی از رتبه‌های برتر کنکور، به‌سادگی می‌توان به این موضوع پی برد که پاسخ به سؤالات کنکور در سال‌های گذشته، تنها با تسلط عمیق و مفهومی به کتاب درسی و پرورش مهارت خلاقیت و حل مسئله با تمرین فراوان ممکن است و تکنیک کنکوری، یک کلیدواژه عوام‌فریبانه برای سوءاستفاده‌های سودجویان است».
ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در آراکان٬ آواره شده بودند٬ هنوز توان بازگشت به وطن‌شان را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ