عبدالکریم اسلامی، مهاجم سابق نساجی، خرید بعدی تیم فوتبال هوادار تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان هوادار تهران مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و احتمالا شاهد جدایی اش از این تیم قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است شاگردانش با برتری مقابل هوادار تهران یک گام دیگر به دبل قهرمانی و کسب سه‌گانه نزدیک شوند.
سرمربی پرسپوليس امیدوار است شاگردانش با برتری مقابل هوادار تهران یک گام دیگر به دبل قهرمانی و کسب سه‌گانه نزدیک شوند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می روند، از روحیه بالایی برخوردارند.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
پرسپوليس بعد از شکست برابر هوادار، اکنون مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بنای آن را سرمربی کنونی این تیم گذاشته و نمی‌خواهند بار دیگر امتیاز از دست دهند.
احتمالا بزرگترین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدار قبلی‌اش بازگشت گلر ملی‌پوش سرخپوشان به ترکیب باشد.
پس از برگزاری مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با فرمت شناخته‌شده‌ای که میلیون‌ها هوادار را مجذوب خود کرده، فیفا اکنون با این بحران مواجه است که ممکن است در دوره آینده، این جذابیت، از بین برود.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
استقلال در دیدار امروز برابر هوادار، با تغییراتی در خطوط میانی و حمله به میدان می رود.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست هوادار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به دنبال پیروزی است.
انتقادها از چمن ورزشگاه پاس قوامین در حال افزایش است و این مساله احتمال کوچ پیکان و هوادار را افزایش داده است.
پرسپولیس به احتمال قریب به یقین با همان ترکیب برنده بازی با صنعت نفت در مسابقه مقابل هوادار حاضر خواهد شد .
باتوجه به برگزاری بازی هفته پنجم در روز دوشنبه، پرسپولیس ۲۴ ساعت برای دریافت مجوز بازی دیاباته و ثبت قرارداد او فرصت دارد و به این ترتیب احتمال دارد دیاباته بازی هوادار را از دست بدهد
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته پنجم لیگ برتر احتمالا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ