مهاجم جوان هوادار تهران مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و احتمالا شاهد جدایی اش از این تیم قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از جدایی سعید سحرخیزان از هوادار، این تیم جای او را با یک بازیکن جوان دیگر پر می‌کند.
سعید سحرخیزان با انتشار یک استوری از هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
«کریستر هوبلین»، محقق این مؤسسه می‌گوید: «[در عوض] افزایش ریسک مرگ‌ومیر در افراد شب زنده‌دار ظاهراً به‌طور عمده تحت تأثیر مصرف بالاتر تنباکو و الکل است. این بررسی در مقایسه با کسانی انجام گرفته است که سحرخیز محسوب می‌شوند.»
بازیکنان تیم ملی فوتبال، یک جلسه تمرینی را در محوطه هتل محل استقرار خود برگزار کردند.
سرمربی تیم امید حالا خود یکی از نفرات فعال در تمرینات تیمش است و می‌خواهد مهاجمانی به مانند دوران جوانی‌اش تربیت کند.
مهاجم جوان هوادار دلیل شکست مقابل پرسپولیس را اشتباه فردی خودشان دانست.
هوادار تهران در شرایطی لیگ را به پایان رساند که یک بازیکن نوزده ساله با پیراهن این تیم هت‌تریک کرد و حالا امیدوار است در نیمه نهایی حذفی فرصت بازی پیدا کند.
سعید سحرخیزان به جای بابک مرادی در دقیقه ده وارد زمین شد و نخستین هت تریک تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
سعید سحرخیزان با گلزنی برابر ویتنام جواز صعود ایران را امضا کرد.
گفتگویی متفاوت با فرهاد زاوشی؛ امین پیل علی؛ سعید سحرخیزان ملی پوشان جوان ایران در آستانه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
کتاب «ورزش و تربیت بدنی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر حجت الاسلام محمد سحرخوان در ۷۵ صفحه روانه بازار نشر شد.
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ