بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان گلخانه‌ای و کشت محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده توسعه می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزییات معیارهای ارزیابی «شرکت‌های دانش‌بنیان » و «کالاها و خدمات دانش‌بنیان» در نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اعلام شد.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره تأثیر حذف معافیت‌های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه، گفت: نباید معافیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های مولد را حذف کرد.
وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد شهر های مولد کشاورزی بر پایه دریا و توسعه سواحل خبر داد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز شیوه‌های قدیمی که برای امر ازدواج در خانواده‌ها مرسوم بود و واسطه‌هایی برای ازدواج وجود داشت، در شهر‌های بزرگ دیگر پاسخگو نیست و نیاز داریم در شهرها، مراکز مورد اعتماد مردم در راستای ازدواج ایجاد شود که به صورت خانواده محور عمل کنند.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به کشت گیاه استویا از طریق کشت بافت کردند و این گیاه می‌تواند به عنوان یک شیرین طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.
محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به کشت گیاه استویا از طریق کشت بافت کردند و این گیاه می‌تواند به عنوان یک شیرین طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آنها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
ایجاد شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با الگوسازی و پیاده سازی مدل های مطلوب و نوآورانه در حوزه کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار کلید خورد.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
پایتخت فرانسه به دلیل عملکرد استثنایی در سیاست گردشگری و جذابیت، زیرساخت‌های گردشگری و عملکرد گردشگری به عنوان «بهترین مقصد جهان» در سال ۲۰۲۲ مورد تمجید قرار گرفته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست ۵ نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.
معاون وزیر صمت در ادامه سفر به استان اردبیل در نشستی مشکلات این شهرک صنعتی را مورد پیگیری قرار داد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در نتیجه غفلت چند ساله در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع و معادن استان، تنها ۴۳درصد برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.
شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید محصولات فناورانه خود، گامی بزرگ در جهت رونق بازار مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی برداشتند.
شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها گفت: در شهر‌های قرمز باید هیئت‌ها و مراسم‌های مذهبی از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند. به این ترتیب در شهر‌های نارنجی ۵۰ درصد و در شهر‌های زرد نیز ۷۰ درصد ظرفیت باید مورد استفاده قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ