موتور ایرانی تانک کرار که طراحی شده و به تکنولوژی آن رسیده‌ایم، بزودی رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.پیشران یکی از گلوگاه‌های تانک با استاندارد کرار (یکی از بهترین ارتقاهای تانک T-72 در دنیا) بوده و بهره‌برداری از این موتور احتمالا به معنی آغاز ساخت ،ارتقا انبوه تانک کرار است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در حساب اینستاگرامش این ویدیو از تیم ملی زنان ایران را منتشر کرده است. در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از اعضای تیم ایران درباره همبازی مورد علاقه‌شان پرسیدند. سوالی که فرصتی شده تا بازیکنان سر به سر هم بگذارند.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
لحظاتی از پرواز فلر پراکنی اف ٣۵، یکی از گران‌ترین جنگنده‌های جهان را ببینید. منبع: خبرفوری
یک خروس در لحظاتی عجیب و در شرایطی که بین انبوهی از تمساح ها گرفتار بود، گریخت.
لحظاتی از تقرب و فرود به فرودگاه ساحلی بین المللی کورفوی یونان را ببینید. منبع: خبرفوری
لحظاتی نفس‌گیر از نبرد شیر و تمساح را، ببینید.
یکی از ورزش‌های کمتر شناخته شده، مسابقات پرش سنگ است. در این رقابت شرکت کننده باید سنگ را با قدرت دست خود روی آب پرتاب کند. در ویدئوی زیر درباره این رقابت‌ها توضیح داده شده است.
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
لحظاتی با Rim-116 سیستم دفاع ضد موشکی و ضد هوایی کوتاه برد امریکایی را مشاهده کنید.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
حرکت شجاعانه چند پرستار در بیمارستان ژینگ ژیان چین در حین زلزله، باعث نجات جان ده‌ها نوزاد و چند مادر در لحظاتی سخت و جان‌فرسا شد.
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بر مزار سرباز گمنام در مسکو تاج گل گذاشت. این بخشی از جشن به مناسبت روز مدافعان میهن در روسیه است. در حالی که رهبر روسیه برای لحظاتی در مقابل تاج گل ایستاده بود، یک گروه موسیقی نظامی سرود ملی روسیه را نواخت.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
یک ایمپالا که با خیال راحت درحال چرا زیر یک درخت بود تصور نمی‌کرد که لحظاتی بعد به شکلی غافلگیرکننده کشته می‌شود.
رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش، از وقوع یک انفجار انتحاری در اسلام‌آباد خبر دادند و همزمان تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
در پی تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی هاوایی از فینیکس به هونولولو در روز یکشنبه، ۱۱ نفر به شدت مجروح شدند.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
ویدیویی از سقوط جنگنده سوخوی ٢۵ روسی در فرودگاه نظامی کریمه لحظاتی پس از پرواز را ببینید.
نشست خبری کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به دلیل اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، برای لحظاتی به وقفه افتاد. او سپس با خاندان سلطنتی و مردم بریتانیا ابراز همدردی کرد.
یک کودک اوکراینی که با دوستش در حالی که یک راکت انداز را روی دوش خود حمل می‌کرد در حال حرکت در خیابانی در شهر جنگ زده خرسون بود که لحظاتی بعد راکت انداز را روی پایش قرار داد و شلیک کرد. کودکان وحشت زده با زمین انداختن این وسیله جنگی پا به فرار گذاشتند. به نظر می‌رسد که آن‌ها آسیب ندیدند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که چند ثانیه قبل با چاک شومر، سناتور دموکرات، دست داده بود، دوباره دستش را جلو آورد و برای لحظاتی در همان حالت ثابت باقی ماند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ