اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
یک مرد نقابدار مسلح به چاقو و تفنگ، یک زن و ۲ افسر پلیس را در استان مرکزی ژاپن در ناگانو کشت.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
هر سال که از جشن هنر شیراز می‌گذشت، اهداف آن آشکارتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتند برنامه اذان مغرب را از بلندگوی مسجد بازار شیراز که قرار بود تئاتری در نزدیکی آن در داخل بازار اجرا شود قطع کنند تا صدای اذان مزاحم برنامه‌ای که یک گروه خارجی اجرا می‌کردند، نشود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
در جریان یک نزاع خانوادگی در یک خانه، مردی ناگهان با اسلحه ساچمه‌زنی شروع به شلیک کرده که در این میان یک زن ۲۰ ساله، دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله و دو پسربچه خردسال مورد اصابت گلوله ساچمه‌زنی قرار گرفته‌اند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در روز زن یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در ۴ مراکز معاینه فنی اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش می‌شوند.
یک زن ۲۷ ساله در مراکش برای نخستین بار در جهان ۹ قلو به دنیا آورد که شامل ۵ دختر و ۴ پسر است.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
ضرب و جرح وحشیانه در مترو فرودگاه جان اف کندی احتمالا باعث نابینا شدن یک چشم زن آسیب دیده می‌شود.
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
مرد که از دست زنش عصبانی بود در یک لحظه دختر ۴ ساله را به عقب هل داد. دختر عقب عقب رفت و با شدت روی زمین افتاد و سرش به لبه حوض اصابت کرد. زن و شوهر جوان وقتی دیدند دختربچه بیهوش روی زمین افتاده درگیری‌شان را رها کرده و سراغ دختر رفتند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
آن‌ها ۱۶ نفرند؛ خانواده عزیزی و عباسی. دست جمعی آمده‌اند به زیارت. این دو باجناق سن و سال‌دار از همان ۴ دهه پیش که از یک خانواده زن گرفتند، با هم جفت و جور بودند تا الان. حالا سال‌ها گذشته و «حاج علی عباسی» و کربلایی «شمس‌علی عزیزی» پیرمرد شده‌اند و چند سر عائله دارند؛ داماد، عروس و نوه.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به تمامی واحدهای تولیدکننده مواد اولیه گفت: کل تولیدها باید در بورس کالا عرضه شود.
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ