مرد بوتیک‌دار در جنایتی هولناک شوهر زن جوانی را کشت و جسدش را در زیرزمین خانه‌اش دفن کرد. این قاتل ادعا دارد بدگویی‌های خانم پرستار در مورد شوهرش او را وادار به این کار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
فعال محیط زیستی خود را به زمین چسباند که آتش نشانی آلمان مجبور به کندن آسفالت شد. این کار باعث ترافیک و خشم رانندگان شد.
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
تلاش عجیب یک سگ برای کندن شاخه درخت صحنه بامزه‌ای را به وجود آورد./خبرآنلاین
سازمان بهشت زهرا (س) با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندانی که در آرامستان بهشت زهرا قبر رزرو کرده اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند خواست تا پایان خرداد ماه اقدام کنند.
آن دسته از شهروندان که در سالیان گذشته اقدام به ذخیره (رزرو) قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) کرده‌اند، اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند باید حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۲ برای تعیین تکلیف وضعیت قبر به واحد پذیرش مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
درحالیکه مذاکرات برای فروش باشگاه منچستریونایتد ادامه دارد انتشار اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد این باشگاه انگلیسی با بدهی 600 میلیون یورویی مواجه است.
اگر به تریکوتیلومانیا مبتلا هستید، ممکن است با مشکلات دیگری مانند، اونیکوفاژی (جویدن ناخن) یا کشیدن الیاف از پتو یا مو‌های عروسک، دست و پنجه نرم کنید.
باستان شناس محوطه ۷۷ منطقه تاریخی سد چمشیر از وجود ۶ قبر متعلق به اسماعیلیه خبر داد که برای جلوگیری از جا به جا کردن مرده‌ها توسط مغول، روی آنها با ملات بیشتری پوشانده شده است.
در حالی که مسابقات کافا تورنمنتی برای به کار گیری جوانان در تیم ملی فوتسال زنان است اما سرمربی تیم ملی این ریسک را به جان نخریده و بازیکنان باتجربه را به اردو دعوت کرده است.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
شهرداری ارومیه با غلبه بر همنام گنبدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
سقوط بورس ما را بدبخت کرد. وصیت کردم همانطور که لخت به دنیا آمدم، لخت خاکم کنند. این روز‌ها در گرمای بوشهر هم بعضی وقت‌ها لخت جوشکاری می‌کنم. از روستای مال‌استریت و ماجراهایش خسته‌ام. در روزنامه بنویس مرا در مال‌ملا خاک نکنند. مرا کنار قبر شهید مس‌چینی، بین سوق و لنده خاک کنند. می‌خواهم قلبم را بفروشم! یک میلیارد تومان پول در بورس از دست دادم و قلبم را یک میلیارد می‌فروشم، چون پسرم آرزوی ازدواج داشت
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج همانند بعضی از شهر‌ها با پدیده دلالی قبر و قیمت‌های نجومی مواجه است، گفت: فروش قبر مکروه است، شخصی که قبری را خریداری کرده صرفاً مجاز است آن را به وابستگان درجه یک خود واگذار کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند قبر خریداری شده را به فرد دیگری بفروشد.
هنگام تهیه میوه و سبزیجات پیش فرض بسیاری از افراد پوست کندن آن است. با این وجود، اغلب اوقات این کار لازم نیست. مواد مغذی مهمی در پوست وجود دارند. علاوه بر آن، پوست میوه‌ها و سبزیجات دور ریخته شده در تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می‌کنند.
رهبر انقلاب فرمودند: نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط می‌کند فکر کندن آن را هم کسی بکند.
خانواده سلطنتی انگلیس به‌دلیل درآمدزایی از قبر ملکه الیزابت دوم، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار یکی از مرجع تقلید اعتراض کرد.
شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور طی اطلاعیه اعلام کرد به دنبال برگزاری فروش اردیبهشت ماه، ده ها کشنده مدرن و پرقدرت امپاور به طور روزانه شماره گذاری و تحویل مشتریان می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ