اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
منابع عبری از پرتاب یک فروند راکت از جنین به سوی شهرک صهیونیست‌نشین شاکید در شمال کرانه باختری خبر دادند.
جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
دولت آمریکا، مدعی شد که تمامی انواع حمایت‌های مالی از پروژه‌های علمی و تکنولوژی در شهرک‌های صهیونیستی را متوقف نموده است.
سازمان تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال تسریع رژیم صهیونیستی در روند احداث شهرک‌های صهیونیستی نشست امروز خود با سران این رژیم را تحریم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دور جدید شلیک راکت از غزه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته مقاومت فلسطین مناطقی در عسقلان، اشدود و همچنین شهرک‌های اطراف غزه را هدف قرار داده است.
منابع عبری اذعان کردند که از آغاز دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست مجبور به فرار از شهرک‌های اطراف غزه شده‌اند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد در حمله موشکی به منطقه «رخووت» در  جنوب تل‌آویو یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
وزارت امورخارجه تشکیلات خودگردان طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد جدید در شهرک‌های کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به شمار موشک‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اشاره کرد.
منابع عبری اذعان کردند که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه، در اثر حملات سایبری از کار افتاده است.
کابینه رژیم صهیونیستی در نظر دارد در راستای مشروعیت بخشیدن جعلی به شهرک‌های غیرقانونی خود در کرانه باختری وارد عمل شود.
بر اثر یورش وحشیانه مهاجران صهیونیست ساکن شهرک‌های کرانه باختری به حواره واقع در جنوب نابلس دست کم ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.
نیروهای مقاومت فلسطینی در گروه قسام برج دیده‌بانی جدیدی رو به شهرک‌های صهیونیستی احداث کرد.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان بعد از تشکیل کابینه رسمی نتانیاهو، در ویدیویی شکست دیوار حایل اسرائیل و حمله به شهرک‌های صهیونیستی را شبیه‌سازی کرد. /منبع: فارس
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
از لحظاتی پیش جهاد اسلامی موج جدید حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را آغاز کرد.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ