فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه توانمندی نخبگان در خدمت پیشرفت صنعت کشور بکار گرفته می‌شود، بر نقش موثر مدیران ارشد استانی‎ در موفقیت هسته‎ های مسئله‌محور تاکید کرد.
معاون امور بین الملل وزارت دفاع گفت: خودمان را ملزم می‌دانیم به کشورهای دوست مانند سوریه در زمینه توانمند سازی پدافند هوایی و مقابله با اهداف هوایی کمک کنیم.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد پهپادهای این کشور نمی توانند در برابر پدافند دفاعی روسیه دوام بیاورند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این رزماش برای نمایش توانمندی فرزندان غیور کشور انجام خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح نشان خواهند داد که آمادگی کامل برای دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور را خواهند داشت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
شاهرود- جامعه معلولان جسمی و حرکتی مشکلات و موانع زیادی دارند و در این میان عدم اجرای قانون استخدام و اشتغال، همینطور مناسب سازی نشدن فضاهای شهری، به دشواری زندگی این قشر افزوده است.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندیِ سپر دفاعیِ دشمن با موشک هایپرسونیک بی‌خاصیت شد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: توانمندی‌ بسیاری در کشور در زمینه تولید نرم افزار وجود دارد و نخبگان بسیاری داریم که می‌توانند نمونه‌های مشابه پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی را تولید کنند.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
نویسندگان این بیانیه «پذیرش اعتراض قانونی اولیای دم» را بر روند رسیدگی قضایی و شفافیت دادرسی و اعتمادسازی عمومی موثر دانسته‌ و خاطرنشان کرده‌اند: تنها در این مسیر است که وکلای پرونده می توانند به وظایف خود عمل کنند و همچنان تا روشن شدن نتیجه رسیدگی کامل از عملکرد دستگاه قضایی دفاع کنند.
خبرنگاران از توانمندی های هلال احمر ایران در بخش های تولید دارو و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.
سلامی گفت: امروز سیستم دفاعی و نظامی کشور صرفا یک توانمندی معکوس سازی، تقلید سازی و شبیه سازی مدل‌های خارجی صرف نیست و مشاهده‌ی آرایه‌های متنوع نظامی و دفاعی، بیانگر اشباع نیرو‌های مسلح از روی آوری به بیگانگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ