در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی رسیده‌ایم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان بازوی قدرتمند نیروهای مسلح وظیفه حفظ اقتدار و پیشروی در عرصه علم و فناوری و همچنین ارتقاء توانمندی‌های ایران اسلامی را عهده‌دار است.
در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
گزارشی از توانمندی‌ها و صنایع دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
توانمندیهای بخش کشاورزی شهرستان شبستر
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش با بهره‌مندی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به یکی از قدرت‌های پهپادی منطقه تبدیل شده است.
مشهد ـ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: توانمندی‌های دفاعی کشور با ایجاد ارتباط بین نیروهای مسلح و بخش‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان حاصل شده است.
کارشناسان آموزش و پرورش، دلیل کیفیت پایین آموزش را جذب نیرو هایی می‌دانند که توانمندی‌های شغلی لازم را نداشته و صرفاً به دنبال داشتن شغل و درآمد سر از آموزش و پرورش در آورده‌اند.
ایده‌ای عجیب و غریب که با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه و حتی منجر به پس گرفتن ۵ امضای نمایندگان موافق با طرح منجر شد؛ اتفاقی که افزون بر آن، نامه نگاری وزارت میراث با مجلس برای خروج این طرح از دستور کار را هم شاهدیم و حتی شکل گیری کارزاری که روز گذشته ۲۴ هزار امضا پای آن درج شد، بلکه مجلس پا در این مسیر نگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ