شاهرود- جامعه معلولان جسمی و حرکتی مشکلات و موانع زیادی دارند و در این میان عدم اجرای قانون استخدام و اشتغال، همینطور مناسب سازی نشدن فضاهای شهری، به دشواری زندگی این قشر افزوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
یک نشریه فرانسوی با اشاره به تصمیم دولت این کشور برای ارسال موشک دوربرد موسوم به «اسکالپ»، به تشریح جزئیات و توانمندی این موشک پرداخت.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با بهره‌گیری از فناوری بومی و توانمندی متخصصان داخلی، زمینه را برای تعمیر و بازسازی توپی‌های سنگین شیرآلات نفت وگاز فراهم کرده است.
یک رسانه آمریکایی نوشته رفتن غرب به سوی اقدامات خرابکارانه در قبال برنامه هسته‌ای ایران، تنها به توانمندی بیشتری ایران در این زمینه منجر می‌شود.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از بومی‌سازی و توسعه فناوری حفاری، استحصال از میادین نفتی و گازی را ارتقا بدهد.
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
یک مقام مسئول در حوزه ساخت پهباد با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه هوا و فضا به جوانان و نسل جدید اعتماد شد، گفت: این اعتماد سبب شد که به این پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها برسیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
ویدیویی وایرال شده و عجیب از یک شگ باهوش و زیبا که در کنترل یک گله گوسفند توانمند است.
عضو شورای شهر تهران گفت:با توجه به این که افراد توانمندی وجود دارد باید هر نفر یک مسئولیت را برعهده داشته باشند.
یک شرکت فناور موفق شده است با توانمندی بومی در حوزه امحاء و بی خطرسازی انواع پسماندهای باقی ‌مانده از لامپ‌های فلورسنت و گازی، چاپگرها و خدمات خود را ارائه کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح فاطمی امین به معنای مقابله با دولت نیست، بلکه یک جراحی سودمند است تا یک مدیر ضعیف و ناکارآمد برکنار شود و به جای او مدیر توانمندی سرکار بیاید.
رضا پرکاس سرمربی نفت ابادان با لحنی نه چندان دوستانه برخی از بازیکنان تیمش را زیرسئوال برد.
سلامی گفت: امروز سیستم دفاعی و نظامی کشور صرفا یک توانمندی معکوس سازی، تقلید سازی و شبیه سازی مدل‌های خارجی صرف نیست و مشاهده‌ی آرایه‌های متنوع نظامی و دفاعی، بیانگر اشباع نیرو‌های مسلح از روی آوری به بیگانگان است.
یک تحلیلگر مصری در یادداشتی با برشمردن توانمندی های شرکت هسته ای روس اتم، از آن به عنوان بازوی هسته ای پوتین یاد کرد.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ