نماینده مردم همدان در مجلس گفت: توانمندی‌ بسیاری در کشور در زمینه تولید نرم افزار وجود دارد و نخبگان بسیاری داریم که می‌توانند نمونه‌های مشابه پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی را تولید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
با توجه به برگزاری کارگاه کشت سلول، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگران و دانشگاهیان ارتقاء می‌یابد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه توانمندی نخبگان در خدمت پیشرفت صنعت کشور بکار گرفته می‌شود، بر نقش موثر مدیران ارشد استانی‎ در موفقیت هسته‎ های مسئله‌محور تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر توجه این کشور به آمادگی چین برای برقراری مذاکرات صلح با اوکراین تاکید کرد.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
تعویض دروازه بان ها در اواخر وقت های اضافه ، بعضی ها وقت ها نتیجه لازم را نمی دهد و بهترین دروزاه بان ها هم نمی توانند نقشه مربیان را به برد ختم کنند.
کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ رخ دهد، آنها نمی توانند امتیازات لازم را کسب کنند.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: اطلاعات لازم درباره حرکت قطارها در سایت راه آهن گذاشته خواهد شد و همچنین مردم از طریق تماس با ۵۱۴۹-۰۲۱ می توانند از وضعیت حرکت قطارها اطلاعات لازم را کسب کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
شاهرود- جامعه معلولان جسمی و حرکتی مشکلات و موانع زیادی دارند و در این میان عدم اجرای قانون استخدام و اشتغال، همینطور مناسب سازی نشدن فضاهای شهری، به دشواری زندگی این قشر افزوده است.
نمایندگان تنیس روی میز ایران در صورتی می توانند در رقابت های ۲۰۲۳ قهرمانی جهان شرکت کنند که از سفر به قطر و حضور در رقابت های گزینشی این کشور، سهمیه جهانی لازم را به دست بیاورند.
نمایندگان تنیس روی میز ایران در صورتی می توانند در رقابت های ۲۰۲۳ قهرمانی جهان شرکت کنند که از سفر به قطر و حضور در رقابت های گزینشی این کشور، سهمیه جهانی لازم را به دست بیاورند.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
خبرنگاران از توانمندی های هلال احمر ایران در بخش های تولید دارو و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.
در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
شهردار تهران گفت: توانمندی اهمیت به سزایی دارد و ما توانمندی را قربانی توجه به انتصابات درون شهرداری نمی‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم از تبعیض گلایه دارند و توقع رفع تبعیض دارند؛ مردم از بکارگیری نیرو‌های غیرشایسته برای برخی پست‌ها گله‌مند هستند و اعتقاد دارند فلان مسئول توانمندی و تجربه لازم را ندارد و مسئولیت‌هایی به این افراد فاقد تجریه و توانمندی سپرده می‌شود.
جزئیات واردات خودرو، میزان عرضه خودرو در بورس کالا، واردات خودرو در ازای صادرات فرش و جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
علی چینی می‌گوید لیگ برای ساپینتو ناشناخته است و هواداران باید به او زمان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ