دانشمندان دانشگاه لیدز بریتانیا معتقدند که استفاده از زبان مصنوعی برای آنالیز طعم شکلات، به ساخت شکلات‌های خوشمزه‌تری منجر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
دو پاس بلند و تماشایی از قلب خط دفاعی سپاهان زمینه‌ساز دو گل پیروزی‌بخش این تیم مقابل تراکتور شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و ۳ شهرک در حال پیگیری است.
شرکت نوپای نروژی، ویتالوپ (Vitaloop) بطری آبی ساخته که می‌توان از آن برای تولید آب آشامیدنی استفاده کرد. این استارت‌آپ با کمک فناوری‌نانو اقدام به تولید این بطری آب کرده است.
مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از احداث دروازه قرآن در تهران در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم خبر داد.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
سید مجتبی حسینی مجبور به انجام تغییرات زیاد در ترکیب آلومینیوم اراک است.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
در این منطقه ۱۳۲ قبر یافت شد که به جز دو مورد تمامی آن‌ها باز شده بودند البته از این قبور برای گاه نگاری استفاده شد. قبر‌ها در شکل‌های مختلفی ساخته شده اند.
خبرساز شدن پرونده دستمزد‌های نجومی در حالی است که بسیاری از کارگران در ماه‌های گذشته نسبت به مصوبه شورای عالی کار درباره میزان افزایش دستمزد کارگران اعتراض‌های شدیدی را مطرح کردند و حتی شکایت‌های رسمی از این مصوبه هم در جریان است؛ کارگران می‌گویند با کار‌های سخت و کارگری در گرمای عسلویه و بوشهر، دستمزدی می‌گیرند که جوابگوی نیاز‌های اولیه آن‌ها و خانواده‌های‌شان نیست و شاید به همین دلیل هم است که پرونده‌هایی مانند این فیش حقوقی تا این اندازه واکنش‌برانگیز می‌شود.
شکاف‌های درونی اتحادیه اروپا، نبودِ ارتش واحد اروپایی، پیروی سران بروکسل از کاخ سفید و اخیراً تبعات بحران اوکراین، سناریوی فروپاشی اتحادیه را از فرضیه به واقعیت نزدیک ساخته است.
این لنز دارای یک آرایه رنده مانند متشکل از خطوط موازی کوچک است. لایه‌ای از هیدروژل شفاف که بالای آن رنده قرار دارد، به همین ترتیب دارای آرایه‌ای از شکاف‌های موازی است که از میان آن عبور می‌کند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی گفت: یک ورزشکار، حین ورزش سوخت و ساز زیادی را تجربه می‌کند و با کم آبی شدید بدن مواجه است، بنابراین اگر بلافاصله بعد از تمرین به مصرف شیرینی و شکلات‌های مایع و جامد روی بیاورد، باعث شده تا برای هضم آن در معده سوخت و ساز بالایی نیاز باشد و این مسئله سقوط شدید انسولین بدن را به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ