تاریخچه پخت اولین میرزاقاسمی که یکی از خوشمزه‌ترین و مشهورترین غذاهای ایرانی است، به زمان قاجار برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
خانواده مانورونگ که به خانواده مارمولکی شهرت پدا کرده‌اند، با سندرومی به قدری منحصر به فرد و ویرانگر روبرو بوده اند که آن را به یک داستان تخیلی تشبیه کرده اند.
دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و ۲ خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
تاریخچه پخت اولین میرزاقاسمی که یکی از خوشمزه‌ترین و مشهورترین غذاهای ایرانی است، به زمان قاجار برمی‌گردد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
پیراشکی‌فروشی خسروی به دلیل همسایگی با کافه‌نادری و واقع شدنش در مدرن‌ترین خیابان آن زمان، خیلی زود آوازه‌اش در شهر می‌پیچد و پذیرای بسیاری از هنرمندان مشهور و چهره‌های معروف آن روز‌ها می‌شود.
این اولین‌بار نیست که بارش برف و باران و وزش باد به داد هوای تهران می‌رسد، تقریبا داستان هر‌ساله است و دریغا که هرسال بدتر از پارسال. بارش برف و باران هم البته بدون تبعات نیست، چنانچه افزایش ترافیک، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر از بدیهی‌ترین انتظارات شهروندان بعد از این اتفاق است.
پس از گذشت یک سال از حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی آباد کتول، حالا خبر رسیده که دادستان این شهر برای خاطیان موضوع کیفرخواست صادر کرده است.
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ