امیدواریم این فوت‌وفن‌های ساده، باعث شود بتوانید یک ته چین زعفرانی عالی بپزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
زن جوان گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم، اما یکی از دوستان او که اوباشی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چند بار تلفنی با او صحبت کردم. آخرین بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک اسلحه کلاشنیکف بکشد.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در چند هفته اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که شاید به خاطر استفاده از یک انگشتر هوشمند باشد.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
غلام تنها مظنون این پرونده چند روز بعد با ردیابی‌های پلیسی بازداشت شد، اما غلام ادعا می‌کرد مقتول را نمی‌شناسد تا اینکه پس از تحقیقات بیشتر لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
چند ماه بعد از مهار آتش‌سوزی، محققان دریافتند که سنگ‌های مورد استفاده در ساخت این کلیسای جامع که به سبک گوتیک ساخته شده، با استفاده از منگنه‌های آهنی به هم متصل شده‌اند.
میرزا رضا از کرمان آمده بود که شکایت حاکم کرمان را به عرض شاه برساند؛ اما روزگار طی چند سال طوری ورق خورد تا او با پنج‌لول روسی که برای قتل کامران میرزا خریده بود، ناصرالدین‌شاه را بکشد و بشود رضای شاه‌شکار.
طعم خوش و دل‌انگیز ته‌چین ساده به نسبت ماست، زعفران و تخم مرغ آن بستگی دارد. اگر نسبت ماست و تخم مرغ رعایت نشود ته‌چین کیفیت مناسبی نخواهد
هرچند برادرم اعتیاد داشت، اما برای مادرم خیلی سخت بود. او به هر کسی که می‌رسید سراغ برادرم را می‌گرفت. حتی برادر دیگرم با مراجعه به پلیس ناپدید شدن بهراد را گزارش کرد. هر بار که به خانه‌اش می‌رفتم عذاب وجدان می‌گرفتم، هر چند روز یک‌بار به خانه مادرم می‌رفتم و بالا سر قبر او گریه می‌کردم. عذاب وجدان یک طرف و زجر کشیدن مادرم طرف دیگر ماجرا بود و باعث شد در نهایت تصمیم بگیرم واقعیت را برملا کنم.
مقبره کوروش به عنوان قدیمی‌ترین سازه جدا از پایه دنیا شناخته می‌شود و عایق‌های لرزه‌ای، بهترین ابزار برای محافظت از این بنا در مقابل زلزله هستند؛ معماری این سازه به نحوی است که به ساختمان این امکان را می‌دهد تا مستقل از فونداسیون خود حرکت کند.
متهم گفت: پسر شاکی از دوستانم است. او می‌گفت پدرش پولدار، اما خسیس است و پولی به او نمی‌دهد. وی از من خواست تا پدرش را به خانه‌ام بکشانم و چند ساعتی او را در اتاق حبس کنم. من هم دستور پسر شاکی را اجرا کردم و مرد پولدار را به بهانه اینکه راز پسرش را می‌دانم به خانه‌ام کشاندم و حساب‌هایش را خالی کردم.
برخی از سازه‌هایی که رومیان باستان ساخته‌اند، برای قرن‌ها دوام آورده‌اند و با وجود قدمتشان تا به امروز به همان شکل باقی مانده‌اند نظیر معبد پانتئون در رم که نزدیک به ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. این بنا گنبدی شگفت‌انگیز به قطر ۴۳ متر دارد که در مرکزش حفره‌ای برای ورود نور طبیعی تعبیه شده است.
محققان نمونه‌های ۲۰۰۰ ساله بتن رومی را از سایت باستان‌شناسی «Privernum» در ایتالیا به دقت مورد مطالعه قرار دادند. این نمونه‌ها تحت میکروسکوپ الکترونی روبشی بزرگ و طیف‌سنجی پرتو ایکس پراکنده انرژی، پراش پرتو ایکس و تصویربرداری رامان کانفوکال قرار گرفتند تا درک بهتری از رده‌های آهک به دست آورند.
ماجرای این پرونده به چند وقت قبل برمی‌گردد. روزی که زنی جوان با ظاهری آشفته و غرق خون، در حالی‌که به‌شدت از ترس به‌خود می‌لرزید، به پلیس پایتخت مراجعه کرد و راز هولناکی را پیش‌روی ماموران قرار داد. او پرده از جنایتی سیاه برداشت و گفت که از سوی چند مرد مورد تجاوز قرار گرفته است.
در انقلاب زمستانی دسامبر، هرچقدر در نیم‌کره‌ی شمالی بیشتر به سمت شمال حرکت کنید، نور خورشید چند ساعت کمتر به شما می‌تابد. افراد ساکن در نیم‌کره‌ی شمالی می‌توانند ببینند که خورشید حتی هنگام ظهر در نقطه‌ی بالایی از آسمان قرار ندارد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
چند ساعت گشت و گذار در مسافرخانه‌های جنوب شهر تهران که قصه‌های عجیب و البته مشابهی دارند. درِ بیشتر اتاق‌ها را که باز کنی، رویای رسیدن به تهران دراز به دراز روی تخت خوابیده. اینجا یکی از ده‌ها مسافرخانه میدان راه‌آهن است با ۳۵ اتاق.
حریفان ایران و تونس درخواست فیلم بازی دوستانه چند روز قبل این دو تیم را داشتند.
اگرچه ممکن است قدرت شی به چالش کشیده شده باشد، اما هیچ گونه فرسایشی متحمل نشده است. او از پایه‌های محکم حمایت مردمی برخوردار است. هر چند که مخالفت‌ها علیه او به ویژه در میان نخبگان چین متنوع و بزرگ هستند، اما این مخالفت متفرق بوده و قادر به سازماندهی نیستند و فاقد دیدگاه مشترکی برای ارائه جایگزین یا ارائه راهی برای تغییر هستند.
طی روزهای اخیر مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در سوریه شاهد سفر چند مقام ترکیه‌ای بوده است.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
فرهاد مجیدی چند استوری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که دارای نکات جالبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ