یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
یکی از طعم‌دهنده‌های خورش قیمه مانند بسیاری از دیگر غذا‌های ایرانی ادویه است که در کنار چند چاشنی خوشمزه دیگر مانند زعفران، لیمو عمانی، گلاب و... به این غذا عطر و طعم خاصی می‌دهد. در این مطلب با طرز تهیه چاشنی و ادویه مخصوص خورش قیمه آشنا می‌شوید.
در گویش محلی نیشابوری به این غذا قوشتلی یا تلفظ‌های شبیه به این کلمه (خوشتلی و ..) می‌گویند و مهمولا در مهمونی‌ها کنار غذا‌های یک دیس رشته عدس گذاشته می‌شود. این غذا فوق العاده ساده است و شما می‌توانید با چند قلم مواد تهیه کنید.
اسموتی‌های بهاری بیشتر از میوه‌های بهاری تهیه می‌شوند و خاصیت‌های بسیاری را با خود به هرماه دارند. در ادامه طرز تهیه چند مدل اسموتی بهاری را برایتان بررسی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها در این فصل لذت ببرید. اولین آموزش مربوط به اسموتی نارگیلی خوشمزه‌ای است که علاوه بر نارگیل دارای میوه‌های دیگر نیز می‌باشد که برای بهار مناسب است.
می‌توانید به‌راحتی میوه‌ها، پودر‌های پروتئینی و مایعات مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید تا یک شیک خوشمزه درست کنید. حتی اگر مخلوط کن هم نداشته باشید، درست کردن شیک پروتئینی آسان است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد.
ادویه مخصوص مرغ نوعی چاشنی ترکیبی از چند نوع ادویه محبوب و سبزیجات معطر است که عطر و طعم بی‌نظیری به مرغ می‌دهد.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
املت قهوه خانه‌ای از گذشته تا به امروز که بین ما خیلی محبوب شده است در قهوه خانه‌های قدیمی تهیه می‌شد و امروزه پای ثابت صبحانه سرا‌ها می‌باشد که طرفدار‌های بسیار زیادی دارد. اما شما می‌توانید خیلی راحت با رعایت چند نکته ریز یک املت درجه یک در خانه تهیه کنید و به همراه پیاز این املت را میل کنید.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
بلال کبابی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خاطره‌انگیز ماست که معمولا با چاشنی آب و نمک سرو می‌شود. در این مطلب با آموزش چند نوع سس و چاشنی خوشمزه برای بلال همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ