در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد پیوس می‌گوید در سومین صعودش هم اتفاقاتی رخ داده، که کامش را تلخ کرده است.
در ۷ روز گذشته یک اتفاق بیش از هر رخداد دیگری کانون توجهات را به سوی جلب کرد. شبانگاه جمعه هفته قبل، مردی جوان در دفاع از دو دختر جوان که مورد تعرض اراذل و اوباش در شهر سبزوار قرار گرفته بودند، بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. این شخص حمید رضا الداغی نام داشت
در ۷ روز گذشته یک اتفاق بیش از هر رخداد دیگری کانون توجهات را به سوی جلب کرد. شبانگاه جمعه هفته قبل، مردی جوان در دفاع از دو دختر جوان که مورد تعرض اراذل و اوباش در شهر سبزوار قرار گرفته بودند، بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. این شخص حمید رضا الداغی نام داشت
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
تیم فنرباغچه با سعید معروف در نیمه نهایی لیگ برتر ترکیه برابر زراعت بانک آنکارا شکست تلخی خورد.
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.
بعد از حذف علیرضا سرلک از دور مقدماتی، قیاسی، کاووسی و گلیج هم در نیمه‌نهایی شکست خوردند.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
اگر فرض کنیم که اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام کوچۀ اختر به بصیرت، خواسته‌اند توجه "سوپرانقلابی‌ها"ی حامی خود را به تغییر نام خیابان شیخ نمر جلب کنند، خیلی هم بیراه نخواهد بود!
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.
هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
گلر آینده‌دار استقلال بعد از یک نیمه استثنایی مقابل سپاهان، نیمه دوم تلخی در ورزشگاه سرد نقش جهان پشت سر گذاشت.
هواداران کره‌جنوبی نیمه شب تلخی را در خیابانهای پایتخت این کشور تجربه کردند.
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
علی کریمی شاید غیرقابل انتظارترین بازیکن ترکیب ایران مقابل انگلیس بود‌.
مرد ۵۱ ساله‌ گفت: آن‌ها کودک را «ستایش» صدا می‌زدند. من هم برای آن که «سندی» داشته باشم، یک قولنامه دستی نوشتم و او را به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خریدم که آن‌ها هم زیر قولنامه را امضا کردند. مرد میان‌سال در حالی که دست نوشته مذکور را روی میز قاضی «صفائیان» می‌گذاشت، ادامه داد: من با نظر همسرم نام آن دختر را «مهلا» گذاشتم و از آن روز به بعد فرزند خوانده ام را به نام «مهلا» صدا می‌زدیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
تیم ملی فوتبال قطر شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشت و نیمه اول دیدار برابر اکوادور را با شکست تلخی پشت سر گذاشت.
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ