گلر آینده‌دار استقلال بعد از یک نیمه استثنایی مقابل سپاهان، نیمه دوم تلخی در ورزشگاه سرد نقش جهان پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان دانش دوست یکی از والیبالیست‌های آینده دار ایران محسوب می‌شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
کاپیتان گل گهر رفتار بدی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه داشت
روزبه چشمی با اشاره به گل ششم استقلال به هوادار که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: سید هیچ نیت بدی نداشت و تصمیم احساسی گرفت. اگر کسی ناراحت شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.
سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.
از نظر نتیجه باید بگویم نتیجه بدی نبود. وقتی یک گل جلو افتادیم خوشحال شدم، اما وقتی گل خوردیم بازی به سمت دیگری رفت و بیشتر حمله‌ها از جانب ایران بود. برنامه ما هم ضد حمله بود.
والری کارپین سرمربی روسیه گفت که پس از گل تساوی، ایران حملات بیشتری را به روی دروازه تیمش خلق کرده است.
مدرن‌ترین میدان پایتخت در زمان بهره‌برداری یعنی سال ١٣٠٩ به‌دلیل ۸ گنبدی که دور تا دور میدان موجود بود به میدان «هشت گنبد» معروف شد.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
در دیدار دیروز سریک و سایپا حدود سه هزار تماشاگر زن گنبدی بازی را از نزدیک تماشا کردند.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
وقتی آقامحمدخان قاجار در سال ۱۲۱۱ ه. ق. به تفلیس حمله کرد، احتمالاً نمی‌توانست حدس بزند یکی از دختران مسیحی که با خود به اسارت می‌آورد، در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یکی از معتمدان دربارش خواهد شد. «گلبدن خانم» از جمله مسیحیان گرجی بود که در تفلیس به اسارت درآمد و در اختیار خاندان حاجی ابراهیم خان اعتمادالدوله شیرازی قرار گرفت.
شهرداری ارومیه با غلبه بر همنام گنبدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.
محسن آذرباد می‌گوید با رفع مشکل گلزنی مس رفسنجان، این تیم در نیم فصل دوم مدعی خواهد شد.
یک منبع وابسته به حزب اسلامی افغانستان در خصوص انفجار گفت حکمتیار از این انفجار جان به در برده است و دو مهاجم انتحاری قبل از آنکه بتوانند وارد دفتر مرکزی حزب اسلامی افغانستان شوند، کشته شدند.
منابع محلی در افغانستان از وقوع انفجار در مسجدی خبر دادند که «گلبدین حکمتیار» رئیس حزب اسلامی این کشور در آن خطیب نماز جمعه بود.
کارشناسان فوتبال انگلیس پس از پیروزی پر گل تیم‌شان برابر ایران، از شاگردان کارلوس کی‌روش تمجید کردند.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، معتقد است این تیم برابر رئال مادرید نمایش بدی ارائه نداده است.
سرمربی تیم پیکان معتقد است داور پنالتی این تیم را در دیدار با ذوب آهن اعلام نکرده است.
لوکاس هرادسکی، گلر لورکوزن، شب گذشته در بازی برابر کلاب بروژ در لیگ قهرمانان، گل بدی دریافت کرد و یکی از مقصران اصلی شکست بود.
لوکاس هاردکی، گلر لورکوزن، شب گذشته در بازی برابر کلاب بروژ در لیگ قهرمانان، گل بدی دریافت کرد و یکی از مقصران اصلی شکست بود.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ