روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت لواندوفسکی، مهاجم تیم بارسلونا در مصاحبه‌ای به سوالات مختلف درباره خودش و هم تیمی‌هایش پاسخ داد.
توافق بارسا با ویتور روکه قطعی است و باشگاه کاتالان با پدیده برزیلی قراردادی تا سال 2029 امضا خواهد کرد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به بارسا برگردد و فصل بعد کنار هم بازی کنند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویکتور روکه خبر داده اند.
روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت در بازی دیشب مقابل آلمریا، غایب بزرگ بارسا در ال‌کلاسیکوی پنجشنبه خواهد بود.
روبرت لواندوفسکی پس از فتح سوپرجام با بارسلونا حس بودن در خانه را دارد و گفت که تیم به این جام نیاز مبرم داشت.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
در نظرسنجی موندودپورتیوو از هواداران بارسلونا برای انتخاب جانشین روبرت لواندوفسکی در سه بازی آینده، آنسو فاتی بیشترین رای را به دست آورد.
روبرت لواندوفسکی امروز دومین کفش طلای متوالی خود را دریافت کرد و گفت که امیدوار است سومین کفش طلایش با پیراهن بارسا باشد.
در کادناسر معتقدند که وابستگی بارسلونا به گل های روبرت لواندوفسکی بسیار زیاد است. مشخص نیست بارسا بدون لوا در لالیگا چه وضعیتی داشت.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، در مراسم توپ طلا جایزه بهترین مهاجم سال گذشته را دریافت کرد.
بارسلونا در دیداری که باید پیروز می شد، در نهایت مقابل اینتر 3-3 مساوی کرد. اینتر با یک برد دیگر راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می شود و بارسا مثل سال قبل به لیگ اروپا خواهد رفت.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
داوید ویا، مهاجم سابق بارسا، می‌گوید، از ابتدا مطمئن بود که روبرت لواندوفسکی خرید فوق‌العاده خوبی برای بارسلونا خواهد بود.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، معتقد است با وجود شروع بهتر روبرت لواندوفسکی نسبت به کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال همچنان بهترین بازیکن دنیاست.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، اطمینان دارد که فصل جاری با بارسلونا موفق به کسب جام خواهد شد.
نام روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در لالیگا ثبت شد و او مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ