هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم ملی پرتغال قهرمانی کریستیانو رونالدو با النصر در جام باشگاه‌های عربی که با دو گل او مقابل الهلال به دست آمد را به کاپیتان تیم ملی این کشور تبریک گفت.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تیم ملی قطر با تساوی مقابل هندوراس در آستانه حذف از رقابت های گلدکاپ قرار گرفت.
بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می‌برند و امیدوارند با برد مقابل ازبکستان جام قهرمانی کافا را به دست آورند.
اولین برد تیم ملی در جام جهانی فرانسه مقابل آمریکا به دست آمده است.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
نساجی برد جالبی در برابر پیکان به دست آورد و مقتدرانه صعودش را به نیمه نهایی جام حذفی جشن گرفت.
پنج بازی و پنج برد؛ این رکورد ویژه پرسپوليس در سال جدید است و یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد در جام حذفی این رکوردش دست بخورد.
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد تا صعودی متفاوت به این رویداد بزرگ داشته باشد.
فولاد خوزستان در روزی که برتر از حریف لیگ یکی‌اش بود به برد خوبی در جام حذفی رسید.
گل‌گهری‌ها با گل ثانیه‌های پایانی مدافع خود به برد ارزشمندی در جام حذفی رسیدند.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
پس از صحبت های روز گذشته محمد مومنی، حالا حجت کریمی به دفاع از عملکرد کاپیتان استقلال در جام جهانی پرداخته است.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
باشگاه منچسترسیتی در شرایطی ژانویه گذشته ستاره ریورپلاته را به اتحاد آورد که این بازیکن توانسته با درخشش در جام جهانی برای خود نام و نشانی دست و پا کند.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک نمایش برتر و درخشان و تهاجمی قاطع ترین برد خود را در ادوار جام جهانی به دست آورد.
برد عربستان مقابل آرژانتین بدون درخشش دروازه‌بان زردپوش به دست نمی‌آمد.
مهدی طارمی می تواند امروز، خاطرات تلخ آخرین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر را به دست فراموشی بسپارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، در بازی امشب این تیم مقابل اورتون مصدوم شد و احتمال دارد جام جهانی را از دست بدهد.
توماس مولر معتقد است که آلمان نباید نگران جام جهانی باشد و باید روحیه مبارزه‌جویی و جنگندگی را از رئال مادرید یاد بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ