سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی با مهار ضربه پنالتی بازیکن ملوان بار دیگر توانایی های فنی خود را نشان داد.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با انتشار پستی نسبت به اتفاقات رخ داده برای بنجامین مندی واکنش نشون داد.
اشپیتیم آرفی: بعد از اولین بازی در ایران رفتم استخر ریکاوری، بازیکنان در جکوزی جمع شدند دورم و من رو می‌مالیدند!! سی سال در آلمان زندگی کردم یک مرد به من دست نزد!
عزیز فریسات می‌گوید اگر حمایت‌ها از استقلال ملاثانی بیشتر شود جای دوری نمی‌رود، چراکه دلخوشی مردم ملاثانی به فوتبال و همین تیم است.
افراد و بازیکنان مشهور در زندگی شخصی دردسر‌های زیادی را همراه خود دارند.
پل گاسکوئین، نابغه شر سابق فوتبال انگلیس، پس از چند بار تجربه کردن مرگ، حالا دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
خبر اعتصاب بازیکنان استقلال و خودداری آبی‌پوشان از تمرین در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشته است.
خبر اعتصاب بازیکنان استقلال و خودداری آبی‌پوشان از تمرین در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.
یک چهره جدید در تمرین پرسپولیس، با ویژگی‌های جالب، چشم‌ها را به خود خیره کرده است.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
آرتور ملو، بازیکن لیورپول سال 2022 را سخت ترین سال زندگی خود در دوران فوتبالی‌اش می‌داند.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
بازیکن سابق تیم فوتبال سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است.
بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
روبرت پریچ کومشیچ، فوتبالیست کروات، در حالی موفق به گلزنی شد که شش ماه قبل بخشی از کبدش را اهدا کرده بود.
ایوب بهتاج در واکنش به سوالی در مورد آپارتمان لاکچری گلر این تیم، چنین موردی را عادی دانست.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ