فرشاد پیوس می‌گوید در سومین صعودش هم اتفاقاتی رخ داده، که کامش را تلخ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از فهرست سرخپوشان برای دیدار برابر تراکتور خط خورد.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
یک ستاره دیگر از تیم پاری سن ژرمن به حاشیه خلیج فارس می آید اما اینبار مقصد لیگ ستارگان کشور قطر است.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
در شرایطی که فصل گذشته اردوی آماده سازی پرسپولیس به دلیل عدم تامین منابع مالی کنسل شد، اکنون این تیم قصد دارد برای فصل آتی نیز اردوی خارجی در نظر داشته باشد.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی به صورت فیکس به کار گرفته شد اما نتوانست طلسم گل نزدن را بکشند و اینبار اخراج هم نصیب وی شد.
دیدار هوادار و مس رفسنجان اینبار هم با ماجراهای عجیب و جالبی همراه شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
مازیار زارع و ابراهیم اشکش چند روز پس از دیدار هفته پانزدهم، اینبار شاگردانشان را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می‎فرستند.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
استقلال توانست در کرمان با پیروزی مقابل نساجی فاتح سوپرجام شود. دیداری که باز هم آمانوف در آن غایب بود.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مذاکرات وکلای شکیرا و پیکه برای حل و فصل اختلافات‌شان به نتیجه نرسیده و این دو به‌زودی در دادگاه، مقابل هم قرار خواهند گرفت.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.
فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش مقابل اتریش و کرواسی دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ