فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
با همه ی چالش ها در مسیر آماده سازی تیم نوجوانان ایران، این تیم آماده ی صعود به جام جهانی است.
توصیه می‌شود در طول روز سه وعده غذای اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام و دو تا سه میان وعده مصرف شود. رعایت تعداد وعده‌ها برای همه گروه‌های سنی و همه افراد خصوصاً افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی، بیماران دیابتی، قلبی عروقی، مبتلایان به فشار خون، کودکان، نوجوانان و سالمندان اهمیت زیادی دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: نوجوانان ما در سراسر کشورمان به زیبایی، مشغول فراگیری و حفظ قرآن هستند و قرآن در حال تسخیر همه ذهن‌ها و ضمیرهاست.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بمب‌ها و ترقه‌های دست ساز همه ساله بیشترین آسیب را به چشم و دست‌ها وارد می‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان بیشترین آسیب را از حوادث چهارشنبه‌سوری دیده‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش این حوادث و آسیب‌ها برعهده دارند و لازم است در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
خاتمی گفت: ما با نوروز مخالف نیستیم و نخواهیم بود. منتها نوروز اسلامی، نوروزی که با مقلب القلوب و الابصار همراه باشد. به همه به خصوص جوانان می‌گوییم که دنبال شادی بخردانه باشند. شادی که عقل بگوید بارک الله، چهارشنبه سوری که می‌توان آن را چهارشنبه سوزی نیز نامید از اقدامات نابخردانه است و می‌بینید که هنوز چهارشنبه سوری نیامده، ولی تعدادی از نوجوانان و جوانان بخاطر حوادث ناشی از این موضوع آسیب دیده‌اند.
اگر چه اینروزها همه نگاه ها به تیم صمد مرفاوی در شهر فرغانه است تا صعود به جام جهانی را جشن بگیرد، اما تیم حسین عبدی هم خود را مهیای صعود به جام جهانی نوجوانان می کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند.
موسیقی تیتراژ انیمیشن «فوتبالیست‌ها» برای کودکان و نوجوانانی که در دهه هفتاد زیست می‌کردند، یادآور روزهای خاطره‌انگیزی است که بخش زیادی از آن در کوچه و خیابان برای بازی فوتبال می‌گذشت.
برخی دیگر از معترضان هم«شی» را هدف قرار دادند؛ رخدادی نادر که احتمالا رهبران حزب کمونیست را نگران کرده و برخورد خشن ماموران پلیس را به دنبال داشت. با این همه معترضان فریاد می زدند، شی جین پینگ استعفا بده.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
حیدری، کارشناس تغذیه با بیان اینکه همه افراد به تخم مرغ نیاز دارند، گفت: این میان کودکان و نوجوانان، زنان باردار و شیرده، ورزشکاران و تمامی افراد سالمی که هیچگونه بیماری زمینه‌ای ندارند، بیش از همه به مصرف این ماده مغذی نیازمندند.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای ترخیص اسباب‌بازی از گمرک نیاز به مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همه اینها ممکن است فرآیند ترخیص را طولانی کند.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که تمام زنجیره تامین و تولید از قطعه سازان تا آنهایی که قطعات را در تولید محصول به کار می برند، اعتقاد به اهمیت و ضرورت کیفیت و تضمین آن دارند، گفت: زندگی صنعتی نوین توام با کیفیت، یک حق است، اما به جای سرکوفت و تخریب که موجب منقطع کردن فعالیت‌ها و نا امیدی نسل جوان تحصیل کرده می شود، دست یاری به ما بدهید تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم. ما قطعا به لطف خدا می توانیم با هم افزایی، از پس مشکلات و مسایل برآییم.
به گفته زارع پور قرار بود کودکان و نوجوانان هنگام استفاده از اینترنت تنها به وب‌سایت‌هایی که در لیست سفید وزارت ارشاد هستند، دسترسی داشته باشند. حال از صبح روز سه شنبه قابلیت Safe Search گوگل برای همه کاربران اپراتورهای بزرگ کشور فعال شده و امکان تغییر هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ