مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بمب‌ها و ترقه‌های دست ساز همه ساله بیشترین آسیب را به چشم و دست‌ها وارد می‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان بیشترین آسیب را از حوادث چهارشنبه‌سوری دیده‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش این حوادث و آسیب‌ها برعهده دارند و لازم است در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل اداره موزه‌های کشور گفت: امیدواریم بتوانیم چند پرونده اشیای تاریخی که مراحل پایانی استرداد را می‌گذرانند حداکثر تا اوایل سال آینده به ایران برگردانیم.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از مثبت شدن تست دوپینگ علی هاشمی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
دیکنسونیا (Dickinsonia) ۵۵۰ میلیون سال پیش زندگی می‌کرد. این موجودات بیضی‌شکل شناور از نظر اندازه بسیار متفاوت بودند؛ برخی به اندازه یک ناخن و برخی دیگر به اندازه یک بشقاب. این حیوانات آنقدر ابتدایی بودند که حتی اسکلت هم نداشتند. برخی از دانشمندان تصور می‌کردند که دیکنسونیا حتی حیوان نیست، بلکه قارچ است؛ اما این موضوع بعدا رد شد.
در رئال مادرید آرامش کامل وجود دارد و شرط را بر این گذاشته اند که یا کیلیان امباپه تمدید خواهد کرد و یا تا قبل از ماه آگوست وضعیت او در پی اس جی مشخص نمی شود.
بهترین زمان برای خوردن هندوانه ساعت ۱۲ تا ۱۳ و زمانی است که دستگاه گوارش بیشترین فعالیت را دارد.
آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار دوستانه با تیم امید در حالی برگزار شد که قلعه‌نویی از کنار زمین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود.
تحلیلگر ارشد صهیونیستی با انتقاد شدید از غفلت شدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به نیروی زمینی به سران این رژیم هشدار داد که قبل از لفاظی علیه ایران به عملکرد افتضاح نیروی زمینی توجه کنید.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
کارلو آنچلوتی قبل از آخرین تمرین رئال پیش از فینال کوپا دل ری، بازیکنانش را وسط زمین جمع کرد و برایشان پنج دقیقه صحبت کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در اظهاراتی درباره پیوستن این کشور به اتحادیه عرب گفت اول باید روابط دو جانبه با کشورها را بهبود ببخشیم.
ستاره فولاد خوزستان بعد از حدود ۳ هفته دوری، به تمرینات این تیم بازگشت و کار خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کند.
ممکن است مواد پروتئینی، اسموتی میوه‌ای یا ترکیب پنیر و کراکر میان وعده مورد علاقه شما باشد و کمک کند تا برای تمرین ورزشی آماده شوید یا بعد از ورزش ریکاوری کنید.
امروز خبر‌های بسیاری مخابره ‌شد که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد.بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه در خصوص تجهیزات خودرو قبل از سفرهای نوروزی درباره وضعیت بیمه شخص ثالث و بدنه به نکات مهمی اشاره کرد.
عضو انجمن متخصصین پوست و مو ایران گفت: تبلیغات سودجویانه و فریبنده در مورد جراحی‌های زیبایی پوست و مو گمراه کننده است و باعث می‌شود افراد متقاضی دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
برخورد امید سینگ و محمد عمری پیش از گل برتری هوادار به پرسپولیس، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، انتقاداتی را به باشگاه فولاد و سرمربی آن تیم وارد کرد.
مهدی رحمتی می گوید تیمش در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و نیازمند تقویت برای نیم فصل دوم هستند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ