برخی دیگر از معترضان هم«شی» را هدف قرار دادند؛ رخدادی نادر که احتمالا رهبران حزب کمونیست را نگران کرده و برخورد خشن ماموران پلیس را به دنبال داشت. با این همه معترضان فریاد می زدند، شی جین پینگ استعفا بده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از ساکنان اربیل عراق در اعتراض به شرایط نامناسب خدمات رسانی، دست به اعتراض زدند.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
بی‌برقی، افزایش قیمتها و سقوط ارزش پول مردم را در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی در یمن به خیابانها کشاند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست‌کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
معترضان صهیونیست برای ۲۶ امین هفته متوالی علیه کودتای قضائی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می‌برند.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
در چهارمین شب اعتراضات فرانسه، مارسی در جنوب این کشور کانون اعتراضات بوده است.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع عبری از حمله پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان علیه اصلاحات قضایی در برابر منزل وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو خبر دادند.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر تورم، بحث افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد است. عامل افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، بحث بی‌ضابطه بودن بانک‌ها در خلق پول است.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
شامگاه گذشته هزاران صهیونیست در تظاهراتی که بزرگترین اعتراض جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو توصیف شده، به خیابان ها آمدند.
قصد تقلیل دادن اعتراضات اخیر را ندارم. به‌هرحال پاییز امسال ایران روز‌هایی را تجربه کرده که در چهاردهه اخیر بی‌سابقه بود و بعید نیست تا چهاردهه آینده هم سایه آن بر سر مردم باقی بماند و این اعتراضات فراموش نشود. درواقع معترضان باهوش‌تر از این بودند که رهبری اعتراضات را به این افراد بدهند که اگر آن فردی که دنبال خرابکاری سرویس‌های بهداشتی عمومی بود، رهبری اعتراضات را برعهده داشت، امروز یک توالت سالم در این مملکت نداشتیم.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه برخی از مردم بی‌اعتماد شده‌اند، گفت: بی‌اعتماد‌ها می­‌گویند هرچه گفته می­‌شود، دروغ است. در همان قضیه شاهچراغ برخی گفتند که کار خودشان بوده است. برخی از افرادی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، مریض اند، اما بقیه بی‌اعتماد اند. در اعتراضات اکثرا بچه بودند و طبق گزارشات، در جیب یک سوم آنان گل پیدا شده است. در اعتراضاتی که در دانشگاه‌ها شکل گرفت، صحنه‌هایی دیده شد که در ایران و دنیا بی‌سابقه بود. حدود ۹۸ درصد دستگیرشدگان، همان ابتدا ابزار ندامت می‌کردند.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ