رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان و برنامه تیمش در روزهای پیش رو صحبت کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به برزیل واگذار کرد.
تیم ایران با کسب ۶ مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را به دست آورد.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
شمار زیادی از نوجوانان لبنانی در کنار خانواده‌های خودشان در شهر بعلبک (جنوب لبنان) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای غربی تجمع کردند.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
سرمربی فولاد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه شادمانی خود از صعود نوجوانان به جام جهانی را ابراز کرد.
جواد نکونام با انتشار استوری اینستاگرامی برد تیم نوجوانان ایران مقابل یمن و صعود به جام جهانی را تبریک گفت.
۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
یک روحانی در اتفاقی جالب با تعدادی از نوجوانان که شاگردش بودند، چالشی که در پلتفرم فیلتر شده، وایرال است را اجرا کرد.
دختر نوجوان گفت: هفته پیش از خانه فرار کردم. نمی‌دونستم کجا، ولی رفتم. نمی‌دونستم چه اتفاقی می‌افته برام، به این فکر نکردم چی سر مادرم میاد. فقط اینو می‌دونستم که از خودم، خونه، بی‌کسی و بی‌پناهی خسته شدم. اینکه هر روز که می‌گذره بیشتر ناامید میشم. پس از خونه فرار کردم.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان، نسبت به بروز مسمومیت بر اثر استفاده بیش از حد از ویتامین‌ها در کودکان هشدار داد.
یک اتفاق تلخ در فوتبال پایه تهران، علی نوبخت بازیکن تیم نوجوانان احسان ری که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با بازیکن حریف سر به سر شده بود، دار فانی را وداع گفت.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ