اگر چه اینروزها همه نگاه ها به تیم صمد مرفاوی در شهر فرغانه است تا صعود به جام جهانی را جشن بگیرد، اما تیم حسین عبدی هم خود را مهیای صعود به جام جهانی نوجوانان می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
برخی معتقد هستند صرف نظر از هر نتیجه ای در جام ملت های آسیا باید از امیر قلعه نویی حمایت شود و او در مسیر صعود به جام جهانی بعدی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مستحق صعود در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و حالا می توانیم به جام جهانی هم برسیم.
تیم ملی بسکتبال استرالیا با پیروزی مقابل قزاقستان کمک کرد تا تیم ملی بسکتبال ایران هم راهی جام جهانی شود.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
روبرتو باجو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که فرانسه و آرژانتین مستحق صعود به دیدار نهایی جام جهانی 2022 قطر بودند.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
صعود تیم ملی ژاپن به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر با غلبه بر اسپانیا هنوز هم مورد توجه بسیاری قرار دارد.
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی برابر پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد تا سومین تیم قاره کهن در این مرحله باشد. تیم های اروگوئه و غنا هم به خانه برگشتند.
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
تیم ملی در ششمین حضور در جام جهانی هم نتوانست صعود به دور دوم را تجربه کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد. لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
دو تیم اول و دوم گروه C جام جهانی به مصاف هم رفته‌اند و برای صعود با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کاپیتان تیم ملی ایران می‌خواهد در کنار افزایش رکورد تعداد بازی در جام جهانی، به یک اتفاق تاریخی هم برسد.
هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
گادوین منشا در مصاحبه‌ای ضمن گلایه از شرایطش در مس رفسنجان درباره صعود تیم ملی از گروه دوم جام جهانی هم بسیار قاطعانه حرف زده است.
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ