سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
بر اساس اطلاعیه هوانوردی با وجود توقف نشست و برخاست به مدت ۴ ساعت در فرودگاه امام خمینی در روز ارتش (روز ۲۹ فروردین)، پذیرش مسافر سه ساعت قبل از پرواز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل سامانه فرود دقیق فرودگاه امام خمینی تا یک ماه آینده خبر داد.
سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حادثه‌ای که هنگام ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی اتفاق افتاد، ۱۱ کارگر با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شدند.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از ریزش یک سوله در حال ساخت در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۳ کارگر مصدوم شدند.
ایرج کلانتری طالقانی در سال ۱۳۱۶ در تهران متولد شد. پس از گذراندن دوره‌های ابتدایی و دبیرستان، در سال ۱۳۳۵ وارد دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران و در سال ۱۳۴۲ در رشته معماری این دانشکده با مدرک فوق لیسانس فارغ‌التحصیل شد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: آخرین مذاکراتمان با یکی از شرکت‌های چینی بوده که ظرف دو ماه گذشته این مذاکرات ادامه داشته است. با گروه‌های چینی صحبت کردیم و اطلاعات لازم را به آن‌ها دادیم و آن‌ها اعلام آمادگی کردند برای اینکه ما ارقام را مشخص و اعلام کنیم.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت : هوشمندسازی فرودگاه امام تا ۶ ماه آینده نهایی می‌شود.
تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های فراجا از کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در محموله خوراکی به مقصد کشور آلمان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در محموله غلطک‌های صنعتی خبر داد.
سازمان هواپیمایی کشور درباره پروازهای لوفت هانزا به ایران اعلام کرد‎ تا اعلام رسمی دولت آلمان،پروازهای لوفت هانزا به فرودگاه امام خمینی مجدداً از سرگرفته شد.
خبرنگاران میدانی فوتبال ایران تا صبح چهارشنبه برای ثبت تصاویر ورود کارلوس کی‌روش منتظر ماندند.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
هواپیمای تهران - دهلی شرکت ماهان که به دلیل شکستگی رینگ دچار تاخیر در پرواز شد، اکنون با تعویض چرخ‌ها آماده برخاستن (تیک آف) از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دهلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ