مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت : هوشمندسازی فرودگاه امام تا ۶ ماه آینده نهایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۲۴ محصول فناورانه موثر و کارآمد در هوشمندسازی شهرها عرضه شد تا در صورت اتصال به بازار تقاضا؛ مدیران شهری گامی بلند به سوی داشتن شهرهای هوشمند بردارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال قرار است بخشی از خدمات در دسترس مردم به صورت هوشمند یعنی بدون نیاز به ارائه مدرک و با انجام خودکار استعلامات در اختیار کاربران قرار بگیرد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی‏، از تسریع در اجرای هوشمندسازی سامانه‌های نوین آبیاری در کشور خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی‌‏ به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز گام دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: چهار راهبرد اصلی و اساسی شامل شفافیت، مردمی‌سازی، کارآمدی و هوشمندسازی در دسـتور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر اهمیت اجرای اقدامات زیربنایی در حوزه هوشمندسازی شهرهای جدید تأکید کرد.
دبیر کمیته هوشمند سازی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه عزم جدی در زمینه هوشمند سازی بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی وجود ندارد.
شرکت‌های دانش بنیان برتر در «رویداد جهش هوشمندسازی» در کارخانه هوشمندسازی و نوآوری معرفی و تقدیر شدند.
اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور (امیدینو) با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری افتتاح شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم.
رئیس گمرک ایران در مراسم رونمایی از اجرای فرآیند سیستمی ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع امور گمرکی بر هوشمندسازی فعالیت ها در رویه های مختلف گمرکی تاکید کرد.
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سیستم ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی از رئیس کل گمرک خواست تا فهرستی از بخشنامه‌های غافلگیرانه گمرک تهیه تا درباره کثرت بخشنامه‌ها چاره‌اندیشی شود.
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان قزوین این قابلیت را دارد که در کشور به عنوان قطب هوشمندسازی کشاورزی باشد.
پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع گاز مشهد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های پژوهشی صنعت گاز به عنوان نمونه پایلوت کشوری جهت بهبود مدیریت بر مصرف، به فناوران پارک علم و فناوری خراسان واگذار شد.
معاون وزیر صمت گفت: ایمیدرو بسته سیاستی به‌منظور ورود به نسل چهارم صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی ارائه می کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
شهردار سابق منطقه 10 گفت:امیدواریم هوشمندسازی مدیریت آب را بتوانیم به نتیجه برسانیم تا شاهد یک میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف آب باشیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از هوشمندسازی در حوزه حسابرسی و سیستمی شدن تمامی فرآیندهای مربوطه در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ