خبرنگاران میدانی فوتبال ایران تا صبح چهارشنبه برای ثبت تصاویر ورود کارلوس کی‌روش منتظر ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان ساعتی پیش از اعلام برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، طی مصاحبه‌ای به اخبار مهمی اشاره کرده بود.
روبرتو تورس پس از دو بازی غیبت، نمایشی خوبی همراه با فولاد در آخرین بازی فصل داشت.
امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می‌کنند و این حرف دل خیلی‌ها است، اما گرانفروشی را تحمل نمی‌کنند. قبلا انتقاد می‌کردیم که چرا قبلی‌ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می‌کنیم.
عملکرد قابل قبول کریستوفر کنت در لیگ بیست و دوم بهانه‌ای برای گفتگو با این گلر اتریشی بود.
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
جمعی از قدیمی‌های فوتبال اهواز در تمرین استقلال خوزستان حضور پیدا کردند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.
شاگردان عبدالصمد مرفاوی با گلزنی محمدامین حزباوی مقابل جوانان قطر به پیروزی رسیدند و گام نخست را برای صعود به جام جهانی جوانان محکم برداشتند.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
اهوز - به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان خوزستانی قرار گرفت.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی تا اوایل وقت فردا سامانه بارشی به تناوب سبب رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و بعضاً غرب و مرکز استان خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده با تأثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تأثیر سامانه بارشی را تا روز جمعه بر استان خوزستان نشان می‌دهد.
اهواز - رئیس جمهور بعد از ورود به فرودگاه دزفول، با بالگرد عازم منطقه محروم و سخت گذر احمدفداله شد تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شود...
ورزشگاه فولاد آره‌نا در روز میزبانی از تراکتور، شاهد هجوم عجیب جیمی جامپ ها به درون زمین بود که حواشی زیادی را به همراه داشت.
کاپیتان سابق تیم ملی در اولین بازی خانگی فولاد در حضور تماشاگران باز هم هنر مثال‌زدنی‌اش در سرزنی را به رخ کشید.
با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان پل فولاد اهواز تا رفع کامل ایرادات فنی بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ