فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در محموله غلطک‌های صنعتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۳۱ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین از یک واحد مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف یک کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین از معده ۲ نفر مسافرنما در این شهرستان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۶۵ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک منزل مسکونی در جنوب غرب تهران خبر داد.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۶ عملیات جداگانه خبر داد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: از این فرد بیش از ۷۵۰ کیلو گرم هروئین کشف شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: ۳ کیلو و ۲۵۵ گرم مخدر شیشه و هرویین در بجستان کشف و ضبط شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۹۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه در مرز زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری مواد مخدر در منزلی در محدوده تهرانپارس باخبر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ