ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از ریزش یک سوله در حال ساخت در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۳ کارگر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود کره‌های Klerksdorp باعث ایجاد نظریه‌های مختلفی شده است که در تلاش برای توضیح منشأ و هدف آنها هستند. یک فرضیه نشان می دهد که آنها نتیجه فرآیندهای زمین شناسی طبیعی مانند بتن ریزی هستند که در آن مواد معدنی در اطراف یک هسته رسوب کرده و جامد می شوند.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۸ ساله هنگام اجرای بتن‌ریزی سقف یک ساختمان در یکی از روستاهای حوالی مشهد به علت ریزش سازه ساختمان جان باخت.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
مصرف مواد غذایی و مکمل‌هایی خاص و همچنین ورزش کردن ممکن است به محافظت از تار‌های موی شما در برابر ریزش کمک کنند.
نحوه شن ریزی در معابر توسط شهرداری تهران سوژه کاربران فضای مجازی شد.
ریزش کامل دیوارهای مسجدی در ترکیه پس از زلزله مهیب را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
شمار تلفات فروریختن ساختمان حلب به حداقل ۱۷ نفر رسید.
در پی فرو ریختن یک ساختمان پنج‌طبقه در شهر حلب، ۱۰ نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست داده‌اند. علت حادثه نشت آب بوده و نیروهای امدادی در تلاش برای خارج کردن ساکنان ساختمان هستند.
استرس، رژیم غذایی نامناسب و بیماری‌های زمینه‌ای همگی از عوامل شناخته‌شده ریزش مو به شمار می‌روند، اما مطالعه‌ای جدید نشان داده است که نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیز جزو همین عوامل هستند.
قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.
فروریختن جایگاه یک ورزشگاه در حین مسابقات بسکتبال در مصر باعث زخمی شدن دست کم ۲۷ نفر شد.
پس از گذشت یک سال از حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی آباد کتول، حالا خبر رسیده که دادستان این شهر برای خاطیان موضوع کیفرخواست صادر کرده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: شعار هر شرکت یک کار ویژه و یک پروژه باید تحقق یابد. باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا در ۵ ساله آینده، دست شستا از پروژه‌های توسعه پُر باشد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در ریزش متروپل خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت یک نفر در ریزش متروپل خبر داد.
اهواز - به علت ریزش مجدد ساختمان متروپل در آبادان یک نفر جان خود را از دست داد.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
فیلمی از لحظه ریزش یک سوله ورزشی هنگام وقوع زلزله در تایوان را مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ