باآنکه قدرت بدنی در ۲۵ سالگی به اوج خود می‌رسد، مطالعات نشان می‌دهد که تا مدتی بعد، این توان بدنی شروع به کاهش نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است.
توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ۸۹ است یارانه به او تعلق می‌گیرد، اما فردی که صدک ۹۰ یا ۹۱ باشد، یارانه به او تعلق نمی‌گیرد.
معمولا بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی خانم‌ها مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می‌شوند.
از آنجایی که بدن شما ویتامین B ۱۲ نمی‌سازد، باید آن را از غذا‌های حیوانی یا مکمل‌ها دریافت کنید. در حالی که B ۱۲ تا پنج سال در کبد ذخیره می‌شود، اگر رژیم غذایی شما به حفظ سطح این ویتامین کمک نکند در نهایت ممکن است دچار کمبود آن شوید.
متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کودکان بین ۱ تا ۳ سال می‌توانند هر هفته یک الی ۲ وعده از بهترین انواع ماهی استفاده کنند. ماهی خوب و معمولی هم فقط باید یک بار در هفته استفاده شود؛ به طور مثال ماهی سالمون بهترین نوع ماهی است و می‌توانید دو بار در هفته از آن به کودک خود بدهید، زیرا سطح جیوه آن بسیار کم است؛ اما ماهیِ تن یک نوع ماهی خوب و معمولی محسوب می‌شود و به اندازه یک بار در هفته باید آن را محدود کنید. از طرفی نباید از ماهی‌های بزرگ به کودک خود بدهید، زیرا جیوه بالایی دارد.
اصطلاح «فاویسم» برای نشان دادن واکنش شدیدی که در مصرف مواد غذایی متشکل از باقلا رخ می‌دهد، استفاده می‌شود. در عرض ۶ تا ۲۴ ساعت پس از مصرف باقلا، واکنش با رنگ پریدگی، یرقان و ادرار تیره ظاهر می‌شود.
انجمن روان‌پزشکی آمریکا اعلام کرده حدود ۶۰ درصد از کودکان جوامع شرقی خجالتی‌اند و ۱۵ درصد از نوزادان به طور ذاتی با گرایش به کمرویی متولد می‌شوند؛ والدین چه کنند؟
سرمربی تیم ملی بوکس به این نکته اذعان کرد که شاگردانش با چشم و گوش بسته در مسابقات چهانی پیش رو حاضر خواهند شد.
به سختی می‌توان گفت که آیا مصرف مکمل می‌تواند روند پیری را کند کند، اگرچه مطالعات علمی به بررسی این موضوع ادامه می‌دهند. داده‌های اولیه نشان می‌دهد که ممکن است برخی از مکمل‌های غذایی که فرآیند‌های خاص مرتبط با پیری را کند می‌کنند، فوایدی داشته باشد.
برای دریافت گواهینامه خلبانی، می‌توان گفت محدودیت سنی نسبتا نامحدود است. برای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری در بسیاری از کشور‌ها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. در حالی که حداکثر سن برای گرفتن گواهینامه خلبانی وجود ندارد. با این همه مقررات متفاوتی برای پرواز هواپیما‌های تجاری وجود دارد.
محققانی که در زمینه کافئین تحقیق می‌کنند، می‌گویند که مصرف یک فنجان قهوه در روز به نوجوانان بالای ۱۲ سال آسیبی نمی‌رساند، اما این موضوع در صورتی صادق است که آن‌ها مصرف سایر منابع کافئین پرهیز کنند.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
گرچه در حال حاضر تعداد زنان مجرد دهه شصتی از مردان مجرد دهه شصتی کمتر است، اما نباید فراموش کرد که مطابق با هنجار‌های موجود در جامعه ما معمولا پنج سال اختلاف سنی برای ازدواج بین زن و مرد در نظر گرفته می‌شود و از این رو طبیعتا مردان مجرد دهه شصتی که سنینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ سال دارند با زنان مجرد ۲۵ تا ۳۵ ساله ازدواج خواهند کرد.
سل می‌تواند هر کسی در هر سنی را مبتلا کند. افرادی که سطح ایمنی بدنشان کاهش یافته است بیشتر در معرض خطر هستند.
تمامی زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.
معاون بیمارستان روانپزشکی روزبه با تاکید بر اینکه موضوع که سلامت روان در ایران و جهان مورد غفلت قرار می‌گیرد، گفت: آن اندازه که برای سلامت جسم خود اهمیت قائل هستیم، برای سلامت روان اهمیت قائل نیستیم. به همه پارامتر‌های زندگی از قبیل منزل مسکونی، خوراک، پوشاک و... بیش از سلامت روان اهمیت می‌دهیم. پیش از این بودجه سلامت روان از کل بودجه بهداشت سهم ۴ تا ۵ درصدی داشت، اکنون از عدد دقیق سهم سلامت روان مطلع نیستم، اما می‌دانم که این بودجه باز هم سهم ناچیزی دارد.
معاون فنی مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین ویرایش منابع علمی در سال ۲۰۲۰ زمان طلایی غربالگری نوزاد تا یک ماهگی، تشخیص کم شنوایی تا دوماهگی و شروع مداخلات تا سه ماهگی است. در حال حاضر زمان طلایی این اقدامات در کشور یک، سه و ۶ ماهگی است.
گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در میان کودکان تقریبا جهانی شده‌اند به طوری که ۹۱ درصد از کودکان ۱۱ساله صاحب آن هستند. اما آیا کودکان بدون گوشی تلفن همراه چیزی را از دست می‌دهند یا مزایای شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کنند؟
تیم ملی فوتبال ایران به نسبت دو تورنمنت بزرگ پشت سر گذاشته شده در روسیه و امارات افزایش میانگین سنی را تجربه کرده است.
به گفته عضو کمیته تخصصی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بهتر است خانواده‌های ایرانی تا قبل از ۱۵ سالگی اجازه نصب اینستاگرام و داشتن صفحه اینستاگرام مستقل را به نوجوانان ندهند و از ۱۳ تا ۱۵ سالگی نیز نوجوانان با نظارت والدین از صفحه اینستاگرام والدین استفاده کنند نه اینکه صفحه‌ای مستقل داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ