توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا ذهن ما را درگیر کند، این است که اگر شن‌ و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می‌رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.
یک ستاره‌شناس فرازمینی در یک کهکشان دور اگر با تلسکوپ به کهکشان راه شیری در آسمان شب نگاه کند، چه چیزی را می‌بیند؟ دانشمندان آنچه را که راه شیری ممکن است برای ستاره شناسان بیگانه به نظر برسد، بازسازی کرده‌اند.
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
برای قرن ها، چاه برهوت در راز و رمز پوشیده شده است. مردم محلی داستان‌های اژد‌هایی را می‌گویند که در ته چاه در کمین است، گنج پنهان و مصنوعات نفرین شده، جادوگری قدرتمند که مسئول محافظت از اعماق آن و حتی دروازه‌ای به دنیای دیگر است.
اکثریت مردم نگران افزایش وزن خود هستند، اما در برخی افراد این نگرانی حالتی وسواس‌گونه می‌شود و در نتیجه اختلالی به نام بی‌اشت‌هایی عصبی ایجاد می‌گردد. آنورکسیا یک اختلال خوردن است که می‌تواند منجر به کاهش وزن شدید شود.
باکتری هلیکوباکتر پیلوری عامل اصلی گاستریت مزمن و بیماری زخم معده هستند. باکتری‌ها پوشش محافظ معده را از بین می‌برند و باعث التهاب آن می‌شوند. اگرچه عفونت با هلیکوباکتر پیلوری یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی در سراسر جهان است، اما تنها برخی از افراد مبتلا به این عفونت دچار سوزش معده یا سایر اختلالات دستگاه گوارش فوقانی می‌شوند. پزشکان بر این باورند که آسیب‌پذیری در برابر این باکتری می‌تواند ارثی باشد یا به سبک زندگی (سیگار کشیدن و نوع تغذیه) مربوط می‌شود.
دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
التهاب روده یک حالت ایمنی شناختی است که زمانی رخ می‌دهد که بدن یک ماده تحریک کننده را در جایی از دستگاه گوارش احساس می‌کند و به سیستم ایمنی سیگنال می‌دهد تا آن را ترمیم کند و در نتیجه تورم، درد و عملکرد‌ها مختل می‌شوند.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
با اجازه دادن به خود و مغزمان برای استراحت به مغز اجازه می‌دهیم افکار خلاقانه و راه حل‌هایی برای مشکلات ایجاد کند. هنگامی که افکار ناخواسته ظاهر می‌شوند ممکن است بهتر باشد رویکردی آگاهانه داشته باشید: نظاره گر فکر باشید و رهایش کنید همانند ابر‌هایی در طوفانی گذرا.
رویای یک ذهن مصنوعی اگر نثر باکیفیت هوش مصنوعی برای جذب تمام شود و چیز زیادی باقی نماند ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
در حال حاضر سراسر اروپا دچار کمبود انواع آنتی بیوتیک شده است. برای مثال، در بریتانیا میزان در دسترس بودن آموکسی سیلین و پنی سیلین که برای درمان عفونت‌هایی مانند استرپتوکوک گروه A (نوعی باکتری است که معمولا مجاری تنفسی فوقانی را گرفتار می‌کند و باعث عفونت‌هایی مانند گلودرد استرپتوکوکی می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد اندک است.
نتانیاهو به مقام‌های امریکایی، یهودیان امریکایی و متحدان عرب گفته که اگرچه روباه‌ها را مسئول مرغداری‌ها می‌کند و کبریت و بنزین را بین اعضای دولت‌اش توزیع نموده، اما می‌تواند مانع از اقدامات افراطی اعضای کابینه‌اش شود.
عزتی با اشاره به اینکه با ادامه وضع موجود در اقتصاد کشور با یک وضعیت بسیار وخیم روبرو خواهید شد، بیان کرد: اگر وضع رکود به همین منوال ادامه پیدا کند و افزایش قیمت‌ها نیز کماکان یابد، به نوعی تقاضا به صفر میل می‌کند به طوری که دیگر هیچ نوع تقاضای معناداری در بازار وجود نخواهد داشت که این موضوع رکود را به صورت کامل در اقتصاد رقم خواهد زد، در چنین شرایطی ممکن است قیمت کالا‌ها افزایش پیدا نکند و یا حتی با کاهش قیمت مواجه شود، اما این وضعیت، اقتصاد کشور را با شرایط بسیار دشوار تری نسبت به آن چیزی که الان وجود دارد، روبرو خواهد کرد.
سرمربی تراکتور در بازی مقابل نفت MIS برخلاف عادت همیشگی خود، کنار زمین یک مربی آرام و متفکر نبود.
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ