در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
صدایی از پشت سرم شنیدم، فکر کردم گوزنی پشت درخت‌ها پنهان شده است، کمی تعلل کردم تا بیرون بیاید و آن را ببینم. اما موجودی که با او مواجه شدم، یک خرس سیاه بود! ما چشم در چشم به یکدیگر نگاه می‌کردیم. این موجود سیاه، به من خیره شده بود و من نمی‌دانستم باید چه کنم.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
ساکنان دارالخلافه بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواندند؟ به گواه اسناد، در آن روزگار کتاب‌های مذهبی بیشترین طرفدار را بین اقشار مختلف جامعه داشت. بعد از آن دیوان حافظ، مثنوی معنوی، تاریخ بیهقی، شاهنامه امیربهادر و زادالمعاد علامه مجلسی از جمله کتاب‌های چاپی و نسخه‌های خطی بود که توسط کتابفروشان و فروشندگان دوره‌گرد خرید و فروش می‌شد.
تنها هدف فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق حفظ و نگهداری خرمشهر به هر قیمت ممکن بود. به طوری که در این مورد رهنمود‌هایی از شخص صدام صادر شد. وی هم چنین، معاون خود «عزت الدوری» و بعضی از اعضای فرماندهی کشوری را برای بررسی وضعیت و آگاهی از نظرات آنان درباره نبرد آینده خرمشهر به «سپاه سوم» اعزام کرد.
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
هیجان و استرس در بازی استقلال و گل گهر از دقیه 91 بازی به بعد بود، دقایقی که نفس ها را در سینه همه حبس کرده بود.
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
اقدام پارلمان اروپا در رای‌گیری به نفع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا سر و صدای بسیاری به راه انداخته، اما این رای که طبیعتا نمی‌توان منکر معنای سیاسی آن برای رابطه دوجانبه اروپا و تهران بود تا زمانی که در شورای اروپا روی میز قرار نگیرد، جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌ سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
روایت امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازتذکر و تحسین سردار سلیمانی از حسن روحانی رئیس جمهور سابق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
"رابرت کندی جونیور" برادر زاده "جان اف کندی" یکبار درباره تاخیر در انتشار اسناد مرتبط با ترور عمویش پرسیده بود: "آنان در حال پنهان کردن چه چیزی هستند"؟ من به شدت گمان می‌کنم که پاسخ این پرسش فعالیت‌های سیا و دیگر سازمان‌ها و بازیگران دولتی امریکا در کشور‌های خارجی را دربرمی‌گیرد که می‌توانند باعث شرمساری دولت فدرال امریکا شوند و روابط دولت فعلی با کشور‌های دیگر را به خطر خواهد انداخت.
آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج کرده بود از همسرش جدا شد.
«محمدعلی محلاتی» معروف به سیاح در ۲۳سالگی، سفرِ ۱۸ ساله خود به دور دنیا (اقصی نقاط اروپا و آمریکای شمالی و همچنین کشور‌های شرق ازجمله ژاپن و هندوستان) را آغاز کرد. او جهانگرد معروف و نخستین ایرانی بود که پا به خاک قاره آمریکا گذاشت و به همین دلیل به حاجی سیاح معروف شد.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
اشغال ایران در ۲ جنگ جهانی، کمک ملکه به بقای پهلوی دوم با اجرای کودتای ۲۸ مرداد، حمایت تمام قد از عراق در جنگ تحمیلی و تحریم ایران تنها چشمه‌ای از پرونده سیاه انگلیس و الیزابت دوم است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ