استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است.
توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
مصرف سیر باعث کنترل کلسترول، جلوگیری از تولید هورمون آنژیوتنسین دو و ریلکس کردن رگ‌های خونی خواهد شد. ظاهراً سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
فیبر محلول موجود در انبه می‌تواند به کاهش کلسترول کلی و کلسترول ال‌دی‌ال (LDL) کمک کند (این همان کلسترول بد است که باعث ایجاد پلاک در رگ‌های خونی می‌شود که جریان خون و اکسیژن را مسدود می‌کند).
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
بیماری قلبی یا تصلب شرایین قلبی یکی از بیماری‌های جدی در افراد میانسال و سالمند است. این بیماری در اثر تجمع پلاک در عروق کرونر ایجاد می‌شود.
عزیزی اظهار داشت: بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید، البته از پارچه‌های ساده نه رنگی، زیرا رنگ‌های بکار برده شده در آن‌ها نیز شیمیایی است.
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
پیش بینی برای ۹-۱۰ اردیبهشت در پهنه وسیعی از غرب ایران مورد توجه هموطنان قرار گرفته است. بعضی از افراد علاقمند به علم زلزله شناسی که متخصص در زلزله شناسی نیستند، نیز تلاش کرده‌اند- و همچنان ادامه می‌دهند- که با روش‌هایی که الزاما ربطی به زلزله شناسی ندارد، پهنه‌هایی وسع را مشخص کنند تا هر زلزله‌ای بعدا در آن منطقه رخ داد به حساب پیش‌بینی – یا ادعا‌های پیش‌بینی – خودشان بگذارند! این کار البته برای شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از رسانه‌ها هیجان انگیز و جذاب است.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
اگر واقعاً در دست‌یابی به اهداف خود جدی هستیم، به نظر می‌رسد باید با یک سؤال بسیار متفاوت شروع کنیم. به جای این‌که فکر کنیم چه نوع موفقیتی را می‌خواهیم، بهتر است بپرسیم: «برای دست‌یابی به این هدف چه زحمات و رنج‌هایی را باید تحمل کنیم؟»
سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
پوست مار دارای سلول‌هایی به نام کروماتوفور است که محدود به تولید رنگ‌هایی مانند قهوه ای، سیاه و قرمز است. سلول‌های ایریدوفور رنگین کمانی تولید می‌کنند که توسط کروماتوفور‌ها در برخی مار‌ها منعکس می‌شود.
چند کاربر توییتر فاش کردند که آمپر بنزید در ماشین نه تنها به شما می‌گوید که چه زمانی به سوخت نیاز دارید، بلکه یادآوری می‌کند که درپوش بنزین شما در کدام سمت خودرو قرار دارد.
وزیر خارجه عربستان: اگر ایران به تسلیحات هسته‌ای کاربردی دست بیابد، مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما در فضای خطرناکی در منطقه هستیم. می‌توان انتظار داشت که کشورهای منطقه‌ای به دنبال راه‌هایی برای تضمین امنیت خود بگردند.
با قرار دادن پا‌ها در آب گرم می‌توانید به گشاد شدن رگ‌های خونی و بهبود گردش خون در سراسر بدن کمک کنید. این شرایط خستگی را کاهش می‌دهد و برای کسب آرامش کل بدن مفید است.
مهم بستن تنگه هرمز نیست، بلکه مهم توان ادامه آن است. «زمان» در چنین جنگ‌هایی عامل تعیین‌کننده است. بدون توجه به عامل زمان و توان تداوم بستن تنگه هرمز و قدرت بسیج بین‌المللی آمریکا، اروپا، چین و... علیه این اقدام، ایران به ورطه آسیب خواهد رفت.
ممکن است او راه‌هایی برای قالب‌بندی مجدد روایت بیابد و در حالی آن را پیروزی می‌نامد صلح را بپذیرد. با این وجود، او ممکن است احساس کند که چاره‌ای جز یافتن راهی برای تشدید تنش ندارد مبادا که شکست در خارج از کشور منجر به پرتاب او از پنجره در داخل کشور شود.
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: این ماهیان در دریاچه نبودند. در حوضچه‌ای بودند که به دلیل استحصال نمک. یعنی آب آنجا پمپاژ می‌شد و با روش‌هایی که داشتند بلور نمک استخراج می‌کردند.
«گارسیا دسیلوا» سفیر اسپانیا در دربار شاه عباس صفوی و جهانگرد در سفرنامه‌اش نوشته است؛ زنان در دوره ناصری لباس‌های مختلفی می‌پوشند و کفش آنان از جنس چرم با رنگ‌های مختلف بود. او تأکید می‌کند که زنان لباس‌های گشاد و سفید رنگ می‌پوشند؛ که بیشتر درباره روزگار شاه عباس صفوی و بعد از آن نوشته، هم در سفرنامه‌اش آورده زنان پایتخت خارج از خانه چادر سفید می‌پوشند.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ